Skip to main content

WET N WILD Photo focus - tečni puder i korektor


Pred kraj 2017. u Srbiju je stigao i brend Wet n wild za kojim su uzdisale sve one devojke koje redovno prate inostrane jutjubere. Cene prilično prostupačne a proizvodi omiljeni čak i onima koji koriste "high end" šminku. Nekoliko proizvoda nalazilo se na mojoj listi želja i jedva sam čekala da ih isprobam.



Prvo što sam želela da kupim bio je svakako Photo focus puder jer sam o njemu čula samo pozitivne utiske.

On dolazi u staklenoj ambalaži od 30 ml.



Poklopac se odvrće a proizvod nanosite špatulicom što se meni posebno dopalo. Ne volim previše da prljam ruke kada se šminkam tako da mi prilično olakšava posao. Takođe, pakovanje mi izgleda mnogo čistije i lakše doziram proizvod nego kod pudera sa pumpicom.



Puder nije ni previše gust ali ni mnogo tečan. Ima teksturu koja se vrlo lako nanosi i blenda. Kada se nanese potpuno se stopi sa kožom, ten izgleda veoma lepo i ne osećate ga na licu. Nema težine, suvoće, ne zateže, ne puca u toku dana niti izgleda brašnjavo.

Dakle, daje prirodan izgled te je vrlo poželjan i kod dnevne šminke. S obzirom na to da ima dobro prekrivanje i da je prilično dugotrajan, dobar je izbor i kada su neke specijalne prilike u pitanju.



Prekrivna moć je srednja, ali može da se nadogradi. Jedan sloj meni prekrije sasvim dobro, te sa drugim pređem preko onih delova na kojima imam izraženije crvenilo.

Suši se mat, ali daje onaj prirodni mat izgled koji se meni veoma dopada. Ne ističe bore niti stvara nove, a lice izgleda ujednačeno i "ispeglano". 




Stoji bukvalno ceo dan. Nije sklon tome da brzo prosija (prosijala sam se malo na T zoni ali nakon 12 sati bez bilo kakvog popravljanja i dodatnog matiranja). Dakle, apsolutno je prošao test postojanosti.

Ovaj puder testiran je sa različitom rasvetom kako bi proizvođač bio siguran da uvek izgleda dobro, a posebno na kameri.

Miris mu je malo čudan, ne previše prijatan, međutim meni ne smeta. Nije mi ni na koji način iziritirao kožu.



Kod nas je dostupan u nekoliko nijansi. Ja sam se ovaj put odlučila za golden beige koja mi je za nijansu tamnija, ali mi se dopada zato što ima žuti podton i što se savršeno uklapa uz moj ten.

Konačno sam pronašla puder kojim sam zaista oduševljena. Mislim da je cena od oko 800 dinara i više nego odlična za kvalitet koji dobijete.



Korektor iz iste linije nije me previše oduševio samo zbog toga što njegova prekrivna moć nije ono što je meni neophodno.

Naime on ima lepu gustinu i teksturu koja se dobro blenda i stapa sa kožom, međutim prekrivna moć mu nije velika.



U danima kada su mi jače izraženi podočnjaci moram da ga kombinujem sa korektorima koji bolje prekrivaju. Međutim, verujem da bi odgovarao svima onima koji nemaju veće podočnjake.

Nije mnogo suv iako je na prvi pogled izgledao tako (nemam suv predeo ispod oka). Ne uvlači se previše u borice i nakon setovanja stoji na koži prilično dugo.



Ima aplikator čiji je oblik karakterističan za proizvode tog tipa, ali je malo tvrđi. Takođe stoper ne dozvoljava da previše proizvoda izađe iz pakovanja, što mi se ne dopada.



Prilikom odabira nijanse imala sam dilemu i na kraju sam se odlučila za ovu malo tamniju jer mi se svetlija činila previše svetlo i rozikasto.



Generalno uvek imam problem kada biram nijanse jer mi svetlo u drogerijama daje potpuno drugačiji utisak.

Cena ovog korektora je oko 400 dinara.

Wet n wild proizvode možete pronaći u odabranim DM drogerijama. Osim toga što je dostupan samo u nekoliko drogerija u celoj Srbiji, postoji problem da su proizvodi često razgrabljeni.

Da li ste probale pomenute proizvode? Kakvi su vaši utisci?






Comments

  1. Nisam probala, ali mi puder izgleda mnogo dobro. Lepo si opisala proizvode. glamfashioncat.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Probala sam puder i uopste mi se ne dopada

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark