Skip to main content

FAVORITI 2017. GODINE!


Tokom 2017. isprobavala sam razne novitete na našem tržištu. Mnogi od njih su se izdovojili i postali favoriti koje sam koristila tokom čitave godine. Neke od njih koristim kratko ali, s obzirom na to da smatram da su veoma dobri, morala sam da ih uvrstim u ove favorite.



Nyx Perfect filter paleta upravo je ona u koju sam se zaljubila na prvi pogled. Sastoji se iz 10 divnih nijansi koje su ove jeseni bile veoma popularne. Senke su lepo pigmentovane i odlično izgledaju na očima. Recenziju i svočeve pogledajte ovde.


Ceo look na očima urađen Nyx paletom

Kao i svake godine, među mojim favoritima mora da se nađe bar nekoliko Golden Rose proizvoda. Ovaj put izdvojila sam četiri koja su mi se najviše svidela.




Paleta za konturisanje stigla je pred sam kraj godine, ali mi je odmah postala omiljena i svakako ću nastaviti da je koristim i u narednom periodu. Sva tri proizvoda su veoma dobrog kvaliteta, a ova paleta je sve što vam je potrebno kada putujete. (Recenzija)



Smart lips karmini odličnog su kvaliteta. Odlikuje ih neverovatna pigmentacija, divna tekstura koja je vrlo prijatna na usnama i super postojanost. Ovde možete pročitati detaljniju recenziju.



Golden Rose je brend koji definitivno zna da napravi dobru maskaru. Svaka nova kod mene izaziva još veće oduševljenje, međutim ova srebrna je bila apsolutni favorit. Neverovatno produži trepavice, a pri tom se ne preslikava ispod oka u toku dana niti razmazuje. Detaljniju recenziju potražite ovde.



Takođe, omiljena mi je bila i GR olovka za obrve koja je definitivno jedna od najboljih koju možete da pronađete u drogerijama. Veoma je precizna i odlično pigmentovana. Detaljnije ovde.

Ingrid je takođe brend čije sam proizvode vrlo rado koristila tokom protekle godine. Najviše su mi se dopali hajlajter i baza za senke koju koristim prilično dugo. 



Hajlajter daje divan sjaj i dolazi u ogromnom pakovanju koje će vam zaista trajati dugo. Takođe je odličan i kao poklon jer je u obliku ruže. Ovde pročitajte detaljnije utiske.



Baza odlično pojačava pigmenatciju senki i drži ih na mestu dok god ne skinete šminku. Iako sam dobijala informacije da će se brzo osušiti, meni je i danas ista kao i kada sam je dobila. Recenziju potražite ovde.



Tokom 2017. isprobala sam razne Catrice novitete ali mi je najdraži sjaj lip booster. On daje efekat punih usana, ima divan sjaj i vrlo je prijatan. Ne lepi se previše i ne skuplja se u uglovima. Detaljnije ovde.

Llums je je protekle godine izbacio nekoliko noviteta. Iako mi ovaj brend nije među omiljenim, postoje dva proizvoda koju su moji apsolutni favoriti i koristim ih gotovo svakodnevno.



Bronzer je neverovatno dobar proizvod savršene pigmentacije koji se fenomenalno nanosi i blenda. Detaljnije ovde.

Fiksator je jedan od onih proizvoda kojima se redovno vraćam. Za nekih 400 dinara mislim da ne možete pronaći bolji u drogerijama.



Grigi olovku za obrve spominjala sam nekoliko puta. Mnogo mi se dopada njen kvalitet i jedva čekam da isprobam još neke stvarčice ovog grčkog brenda. Recenziju potražite ovde.



Fit me puder koristila sam tokom celog leta jer mi je odgovarala njegova lagana tekstura. U pitanju je jedan od bolji drogerijskih pudera koji će vam prijati čak i kada ne možete da trpite gotovo ništa na licu. Nema punu prekrivnu moć, ali se neverovatno lepo stapa sa tenom i prilično dugo traje na licu.

Da li su pomenuti proizvodi bili i vaši favoriti tokom 2017? Bez kojih proizvoda vi niste mogli tokom protekle godine?











Comments

  1. Veliki sam fan GR olovki za obrve i mogu potvrditi sve što si o njima rekla. Isprobala sam nekoliko GR maskara, ali ne i ovu, tako da ću to morati što pre da uradim. Koristim isti Maybeline fitt me puder, bio mi je savršen tokom leta, mada sad mi je taman. ☺

    misseslandy.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Slazem se za GR False Lashes maskaru i Fit Me puder (imam ga od pre par dana ali odusevio me na prvo koriscenje), a Ingrid bazu sam imala pre nekoliko godina, pamtim da je bila masnjikava ali je bila ok. Inace, najcesce sam koristila GR klasicni ruz 02, Deborah Velvet Matte tecni ruz (fenomenalan), GR mat mono senke, Avonovu bazu za senke (promenjena joj je formula), Deborah Dress Me Perfect puder u prahu, itd, itd.. :) Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram da probam tu Avonovu bazu o kojoj svi pričaju. :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark