Skip to main content

CATRICE - THE NUDE BLOSSOM paleta senki za oči


Svaki put kada odem u DM volim da pogledam Catrice proizvode. Mada sam mnogo toga do sada imala priliku da isprobam, uvek pronađem nešto novo i zanimljivo. Tako mi je pažnju privukla i paleta sa senkama koja na prvi pogled izgleda predivno.


Reč je o paleti iz The nude blossom kolekcije u nijansi 010 Blossom 'N Roses. Dopao mi se izbor nijansi i bez mnogo razmišljanja odlučila sam da je isprobam. Njena cena od 700 dinara dodatno me je privukla.

Paleta sadrži devet različitih nijansi koje su pogodne za kombinovanje.


Samo su tri nijanse mat, što bih negde izdvojila kao zamerku. Čini mi se da bi umesto prve tri, koje su vrlo slične, bilo dobro da su ubacili još jednu mat taupe nijansu.


Najsvetlija light senka odlična je kao hajlajt. Mnogo je lepo pigmentovana i zaista nekako otvori pogled. Ostale svetlije nijanse vrlo su slične i sve mogu da posluže i kao hajlajter na jagodicama. Zaista daju predivan sjaj i vrlo rado ih koristim.


Sve su sedefaste, što mi se dopada. Nemaju krupni šimer niti šljokice. 


Narandžasta senka veoma mi se dopada mada bih više volela da je mat. Tada bi bila odlična kao prelazna nijansa. Roze senku najviše koristim, dok mi se siva ne dopada previše jer takve nijanse gotovo nikad ne kombinujem na očima.


Tamna nijansa ima krupnije šljokice i nema baš dobru pigmentaciju. Naime vrlo brzo izbledi na očima. Sculpt nijansa je mat i sasvim je lepo pigmentovana.


Sve senke se dobro blendaju. Bolju pigmentaciju imaju ukoliko koristite bazu za senke. Takođe, sa bazom stajaće na očima tokom celog dana. 

Truse se, mada ne previše i to uglavnom samo svetlije nijanse.


Ukoliko vam je potrebna jedna paleta koju ćete koristiti svakodnevno za neki blaži makeup look, onda je ova dobar izbor. Ako tražite kvalitetnije senke sa jačom pigmentacijom, onda ova paleta neće zadovoljiti vaše potrebe.

U ponudi postoje još dve palete od kojih jedna ima sve sedefaste nijanse.

Da li ste je probale? Kako vam se dopada?







Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark