Skip to main content

GOLDEN ROSE mat tečni puder




Znam da su mnoge devojke oduševljene novitetima koji su nam u poslednje vreme stigli iz Golden Rosa, a verujte mi bićete oduševljene i novim puderom, iz nekoliko razloga.

Nikada nisam koristila GR pudere, tako da nisam znala šta da očekujem, ali već nakon prvog nanošenja bila sam prijatno iznenađena.





Ovaj tečni puder smešten je u staklenu bočicu i ima plastični poklopac koji nije najbolje moguće rešenje jer se lako otvara. Pumpica dobro funkcioniše, doziranje je jednostavno. 





U pitanju je formula bez ulja i kada pogledate sastav, voda je na prvom mestu.

Iako je na bazi vode, puder je srednje gustine i ne razliva se, tačnije ne klizi po licu. S tim u vezi preporučila bih vam da ga nanosite bjuti blenderom, iako se i nanošenje četkom pokazalo kao veoma dobro. Ja često kombinujem oba načina.




Kada je reč o prekrivanju ono je zaista odlično, kao što proizvođač i tvrdi. Rekla bih da je u pitanju jako srednje do potpuno i može da se nadograđuje. Brzo se osuši i matira, a stopi se sa kožom i zaista izgleda perfektno. 






S obzirom na to da je u pitanju mat puder ume pomalo da istakne suve delove, te ga ne bih preporučila baš onima sa izrazito suvom kožom. Svim ostalim tipovima verujem da bi odgovarao, naravno ukoliko ga nanosite na onaj način kako to inače radite i sa drugim puderima.

Ja imam suvu do normalnu kožu. Zbog rozacee obrazi su mi suvlji i na tom delu uvek puder utapkam bjuti blenderom. 

Proizvođač tvrdi da će vam ova podloga trajati ceo dan i mislim da je to prvi puder koji tako nešto obećava. Nisam imala priliku da ga toliko dugo testiram. Ono što sam primetila jeste da nakon sedam sati malo prosija na T zoni i deo oko nosa izgleda pomalo cakey, ali zaista ništa preterano.

Na ostalim delovima lica, nakon sedam sati, puder je izgledao isto kao i kada sam ga nanela. I bronzer i hajlajter ostali su na mestu.





Ne skida se tako jednostavno. Malo više vremena i proizvoda za uklanjanje šminke mi je neophodno kako bih očistila celo lice.

Ono što je takođe važno, nije mi iziritirao lice iako ima određeni miris koji je prijatan.

Pozitivna stvar je to što ne sadrži parabene i što ima faktor 15.

Postoji 14 nijansi, moja je 05 koja ima više rozi podton, ali i pored toga ne izgleda čudno na mom licu.

Zaista sam vrlo prijatno iznenađena ovim puderom i preporučujem vam da ga probate. Cena mu je 840 dinara.

Kako vam se čini ovaj puder? Da li ste ga probale? Kakvo je vaše mišljenje?




Comments

  1. Vec dugo cekam na recenziju ovog pudera,jer do sad nisam cula neke utiske o njemu, a dopadao mi se jer ima jaku prekrivnu moc. Da li je težak na licu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagan nije svakako, mada ne mogu reći niti da je previše težak, nešto između. Meni je bitno da me ne iritira i da ne izgleda potpuno kao maska. Ali svakako bih ga pre preporučila za neku večernju varijantu, ukoliko ne voliš potpuno prekrivanje na dnevnom nivou.

      Delete
  2. Nikada nisam koristila GR pudere..eto sad moram u kupovinu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj je zaista prijatno iznenađenje. :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

FARMASI BB krema- proizvod koji morate da probate!

Već duže vreme ne koristim bb kreme jer imaju prilično lagano prekrivanje koje mi je nedovoljno, međutim Farmasi bb krema me je potpuno oduševila.
Ne znajući gotovo ništa o ovom brendu nisam zaista mnogo očekivala od ove kreme, ali sam bila i više nego zadovoljna kada sam je prvi put nanela.
Farmasi bb krema sadrži ulje makadamije koje celodnevno hidrira kožu. Vitamin B3 daje koži prirodan sjaj. Ekstrakt zobi hrani i obnavlja kožu. Protein svile smekšava i izjednačava ten. Kolagen i arganovo ulje pomažu u smanjenju sitnih bora i usporavaju starenje kože. Čak prekriva i dlačice.

Ova krema ima prilično laganu teksturu ali iznenađujuće dobro prekrivanje što nije karakteristično za bb kreme. Čak je bolja i od nekih pudera koje imam u svojoj make-up kolekciji. Zaista će dobro prekriti određene nepravilnosti. Međutim kod veoma izraženog crvenila potrebno mi je dodatno prekrivanje korektorom.
Nadogradiva je što je takođe odlično. Ne čini da koža izgleda kejki, nekako se potpuno stopi sa tenom.

Či…

Samopotamnjivanje- proizvodi DM drogerie

Poznato je koliko su žene, ali i muškarci ludi za preplanulim tenom i da je on uvek u trendu. S obzirom na to da je sunce iz godine u godinu sve opasnije, te se preterano izlaganje sučevim zracima ne preporučuje, a o opasnosti solarijuma ni ne treba da pišem, mnogi pribegavaju upotrebi raznih krema za samopotamnjivanje.
Iako boja tena prilikom sunčanja i ona koju dobijate koristeći ove kreme ne može da se poredi, ipak je samopotamnjivanje pametnije rešenje. Tamnjenje se postiže tako što DHA (dihidroksiaceton), supstanca proizvedena u laboratoriji koju stvara naš organizam kada se izlaže suncu, reaguje sa aminokiselinama karotena u epidermu. Kreme deluju samo na gornje slojeve epiderma, a to je osnovna razlika između njih i solarijuma.
Proizvodi za samotamnjenje postoje u obliku kreme, spreja, gela i ulja. Na našem tržištu ima mnogo proizvođača koji u svojoj ponudi imaju samopotamnjivače. Ja ću u ovom postu predstaviti one koje proizvodi dm.


INGRID KOZMETIKA- Prajmer, Baza za senku i Korektor

Pre manje od mesec dana napisala sam vam prve utiske za Ingrid proizvode koji su bili sasvim dobri, a i sada nakon testiranja moram da istaknem da se oni nisu mnogo promenili.

Svi proizvodi ušli su u moju svakodnevnu make-up rutinu što mislim da dosta govori o njihovoj delotvornosti.


BAZA PROTIV CRVENILA