Skip to main content

POTROŠENI PROIZVODI #7



Ovog puta među potrošenim proizvodima ima više šminke, ne zato što sam je trošila više nego inače, već zato što sam rešila da konačno bacim one proizvode koje ne koristim i tako napravim mesto novim make-up stvarčicama.

Ali, kako to obično biva, krenuću od preparative i to baš od proizvoda za kosu.



SCHAUMA šampon repair & care- Veoma mi se dopada jer imam osećaj da zaista neguje kosu, a pri tom je sasvim dobro opere. Cene ne mogu tačno da se setim, ali je povoljan i sigurno ću ga nekada ponovo kupiti.


KALLOS zaštitni serum za oštećenu kosu- pokušala sam da ga nanesem samo jednom i sada sam definitivno odlučila da ga bacim. Recenziju pročitajte ovde, a ja ću samo da napomenem da je to u pitanju proizvod koji nije vredan ni 200 dinara koliko sam ga platila.

PALMOLIVE 2 u 1 hydra balance šampon za kosu- Smatram da šamponi koji su u isto vreme i regeneratori nisu najbolje rešenje za pranje kose jer imam osećaj da je ne operu dobro. Ukoliko stavljate masku svaki put, ovakvi proizvodi vam zaista nisu potrebni. Inače, ovaj ima sasvim lep miris.





Konačno sam potrošila BALEA BODYLOTION magic summer. Kupila sam ga davno i kako sam kasnije koristila mnogo bolje losione za samopotamnjivanje ovaj sam prilično zanemarila. On daje samo blagu preplanilost, što bi možda odgovaralo osobama izuzetno svetle puti, ali smatram da postoje i bolji proizvodi za samopotamnjivanje. (Detaljniju recenziju pročitajte ovde.)

BALEA losion za telo sam dobila od drugarice i zaista sam se mučila da ga potrošim jer je pakovanje veliko, a miris je klasičan, pomalo podseća na Niveu. Nije nešto što bih ja ponovo kupila.

BALEA gel za tuširanje limitirana kolekcija- Njime nisam bila oduševljena jer osim lepog pakovanja, on nije ništa posebno.

S druge strane DOVE gel za tuširanje je savršen, i miris i tekstura. Ja zaista volim Dove proizvode jer znam da, koji god da odaberem, neću se razočarati.





Već sam na društvenim mrežama objavila fotografiju potrošenog K PILINGA. Sa zadovoljstvom sam ga koristila i zaista vam ga preporučujem. Kada jednom probate piling od kafe, svi ostali će pasti u zaborav. (Detaljnu recenziju pronaći ćete ovde.)

AVON ANTICELULIT GEL brzo sam potrošila, ali su rezultati bili dobri. Međutim, pošto smatram da za tu cenu mogu da nađem veoma dobar proizvod i u drogerijama, neću nastaviti da ga kupujem. (Recenzija)

ALVERDE puter za telo bio je deo limitirane kolekcije. Fenomenalan miris, volela bih da postoji takav i u regularnoj prodaji.





SIMPLE eye make-up remover već sam spominjala u nekim postovima ranije. Simple je britanski brend specijalizovan za osetljivu kožu. Ovaj skidač me podseća na micelarnu vodu i zaista je nežan, ali ne skida tako dobro maskaru. Međutim ukoliko ste u prilici da kupite Simple proizvode, obavezno to učinite.

O DOVE dezodoransu klasičnog Dove mirisa mislim da nema potrebe mnogo da pišem. Odličan je kao i drugi Dove proizvodi.

REXONA sexy bouquet- Miris ovog dezodoransa me je oduševio. Dobro štiti od neprijatnih mirisa i trajaće vam ceo dan. Probala sam i onaj u belo-zelenoj bočici i takođe sam bila oduševljena. Defitivno vam preporučujem sve dezodoranse iz Rexona motion sense linije.




Golden Rose WOW lakovi za nokte, osim što preslatko izgledaju, dobrog su kvaliteta, a izbor nijansi je divan. Ovaj roze mi je bio jedan od omiljenih, ali nakon godinu dana potpuno se zgusnuo.

AURA trepavice 01- Iako bi zaista mogle da se iskoriste još koji put, odlučila sam da kupim nove u istom broju a da ove da bacim. Aurine veštačke trepavice su zaista dobrog kvaliteta i meni veoma dugo traju. Ukoliko vodite računa, dakle pravilno ih skidate i tretirate, trajaće vam najmanje za 10 nanošenja.

AURA lepak za trepavice providan- Njega vam takođe preporučujem jer zaista dobro zalepi trepavice. Kada ga koristim uvek sam sigurna da mi se trepavice neće odlepiti u toku dana.

EBELINE sunđerčić za šminkanje- Stari Ebeline sunđer meni je bio veoma dobar, ali koliko sam mogla da pročitam, devojke nisu zadovoljne novim, tako da sam ga preskočila ovaj put. Inače, volim ovakve sunđerčiće jer odlično blendaju pudere, a ten izgleda perfektno i prirodno.

ASTOR perfect stay tečni puder jedan je od najboljih matirajućih i dugotrajnih pudera koje sam probala. Nisam ga koristila jedan period jer nije odgovarao mojoj suvoj koži, a pošto mu je istekao rok trajanja, morala sam da ga bacim. Nažalost u Srbiji više ne može da se kupi Astor šminka.

LOREAL infallible puder- Ova stara formula je zaista bila loša, te je dobro što su je poboljšali. Davno sam pisala koliko je ovaj puder loš, a tek sam sad odlučila da ga bacim.

FLORMAR maXXL maskara- jedna je od najboljih maskara za produžavanje 
trepavica. Recenziju pročitajte ovde.

Da li ste koristile neke od ovih proizvoda? 

Comments

  1. Ovaj Schauma sampon obozavam i tradicionalno koristim tokom leta, osvojio me je miris kokosa.
    Slazem se sa tobom sto se Dove proizvoda tice, obozavam niihove sapune, kupke, mleka za telo, dezadoranse, ma sve... :)
    Aura trepavice i lepak redovno koristim... :)

    ReplyDelete
  2. Shauma sampon je predobar,koristim ga duze vreme
    Novi blog, ako neko želi nek pogleda
    https://fashionsecretssnts.blogspot.rs/?m=1

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark