Skip to main content

DR COLIĆ MASKE ZA LICE




Još prošle godine, kada sam ostvarila saradnju sa Dr Colić kozmetikom, dobila sam informaciju da se pripremaju nove maske za lice, tačnije da se unapređuje postojeća formula. Kako su oni jedna od onih kozmetičkih kuća koje osluškuju želje i primedbe svojih potrošača, tako su se nove maske ubrzo našle u prodaji.


Od nekadašnjih pet sada smo dobili tri maske, koje su u svakom slučaju efikasnije jer u isto vreme imaju više namena, a sve drugo je ostalo isto. Kod pakovanja je promenjen samo dizajn koji se meni više dopada.

Maske su bez parabena i pogodne su za sve tipove kože. Kreirane su da dubinski neguju lice i dekolte.


Jednostavne su za upotrebu i veoma praktične, zbog čega zaista volim da ih koristim. Maramica anatomskog oblika samo se izvadi iz ovog praktičnog pakovanja i stavi na lice. Nakon 20 minuta skinete je i bacite, a ostatak hranljivih sastojaka umasirate u kožu. Dakle nema umivanja niti potrebe za odlazak u kupatilo. 





Proizvođač preporučuje da se maska koristi jednom do dva puta nedeljno za vidiljivije rezultate. Najbolje je koristiti je uveče, pre spavanja.


Meni se najviše dopada crna maska, tačnije 3 u 1 premium sa Q10, kolagenom i aloe verom.




Kako kaže proizvođač ova maska sprečava nastanak bora, vraća elastičnost i umiruje kožu. Kako sam je iskoristila samo jednom o nekim drastičnim rezultatima ne mogu da govorim, ali mi zaista umiruje osetljivu kožu. Lepo hladi pa mi se crvenilo povuče. 




Ova maska mi zaista najviše prija, verovatno zbog toga što deluje antialergijski i ublažava iritacije. Dakle imate sve preporuke za ovu masku.





Maska 2 u 1 anti-age sa semenom crnog grožđa i biljnim proteinima




Ova maska namenjena je popunjavanju bora i zatezanju kože, stoga bih je ja preporučila starijim osobama, kao i onima koje žele da osveže svoje lice.






Ova maska će ublažiti bore, poboljšati elastičnosti kože i zaštiti je od uticaja slobodnih radikala. Takođe će pomoći u regeneraciji vaše kože.


Hidrantna 2 u 1 maska za lice





U pitanju je maska koja dubinski hidrira i hrani kožu. Uz pomoć morskih algi i vitalnog koncentrata vaša koža će biti hidrirana, a samo takva koža zaštićena je od prevremenog starenja. 





Ova maska zaista osvežava i preporučila bih je i mlađim osobama kao neku vrstu preventive u borbi protiv starenja. 

Ono što je meni važno jeste da mi ove maske ne izazivaju nikakve iritacije. Nažalost ne mogu da vam pričam o nekim značajnim rezulatima jer je ovo više u pitanju neki prvi utisak.

Jedina mana ovim maskama, prema mom mišljenje, jeste to što su nekako previše vlažne za moj ukus, pa se desi da se "uprljam" dok pokušam da ih lepo stavim na celo lice.

Ove maske mogu da koriste i muškarci isto kao i žene jer je i njihovom licu potrebno osveženje. Tako da drage dame, obradujte vašeg muškarca jednim spa tretmanom u prijatnoj atmosferi vašeg doma. :)

S obzirom na to da znam da su mnoge od vas koristile stare Dr Colić maske, zanima me da li ste probale nove i kakvo je vaše mišljenje. Koja maska je vama omiljena?





Comments

  1. Ja volim maske za lice, manje više u svim oblicima, redovno ih koristim i mislim da su jedna od onih beauty tajni u nečijem dobrom izgledu kože. Konkretno, Čolić maske nisam za sada koristila, ali budući da sam u ljubavi sa sheet maskama, vrlo verovatno će i one doći na red te mi ovaj post pruža baš fin pregled u njihovu ponudu :).

    Meni se recimo baš dopada što su ovakve maske izuzetni vlažne, nekako imam utisak da mi zaista navlaže i hidriraju kožu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ove zaista dobro hidriraju i prelepo rashlade lice, što je fenomenalno za ove tople dane. Samo je bitno da pronađeš onu koja odgovara baš tvojoj koži. Ja sam npr. mislila da će mi najviše odgovarati ona u zelenom pakovanju, a ispostavilo se da mi je najbolja ona u crnom koja ujedno i umiruje kožu.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark