Skip to main content

EVELINE MAGICAL CC KREMA


Kada dođu leto i paklene vrućine nošenje pudera zaista može da bude neugodno. Ipak kao i tokom cele godine, mnogim ženama je potreban neki proizvod koji će da prekrije nepravilnosti na licu, jer ipak nemamo svi savršenu kožu. Osim toga, takođe je neophodno i kožu zaštititi od sunčevih zraka, te je stavljanje neke vrste podloge ipak preporučljivo.

Za ovakvu vrstu zaštite i ujednačavanja tena najbolje su bb i cc kreme, jer su lagane a opet većina ima određeni faktor zaštite.

Za koju ćete se odlučiti jednostavno zavisi samo od vaših potreba. Ja volim da koristim CC kreme jer mi one prekriju crvenilo.

Eveline CC kremu 8 u 1 koristila sam ranije i ona mi je zaista bila savršena, jer pored toga što mi je odlično prekrivala crvenilo na licu ona mi je i smirivala kožu, tako da sam volela da je stavljam čak i kada ne idem nigde. Međutim, ta krema sada teško može da se nađe jer ju je u drogerijama zamenila nova Magical CC krema.




U pitanju je multifukcionalan proizvod za svaki tip kože, namenjen ispravljanju nesavršenosti i ujednačavanju tena.

Inovativni bioHYALURON Complex sadrži koncentrovani hijaluronsku kiselinu sa hidrirajućim i izglađujućim svojstvima.




Krema dolazi u bočici od 30 ml. Pakovanje mi se dopada, posebno to što je sam otvor zaštićen folijom, a ja je nisam uopšte potpuno skinula da mi se poklopac ne bi uprljao i krema se razlivala.

Međutim, imam jednu zamerku a to je količina proizvoda. Kada sam prvi put pokušala da istisnem kremu činilo mi se kao da je bočica poluprazna.

Postoje, čini mi se, četiri nijanse. Ja sam izabrala najsvetliju light beige. Međutim, ni ona nije mnogo svetla, tako da ukoliko ste baš svetle puti, sumnjam da će vam odgovarati. Pri tom ima i rozikast podton.




Sama krema je bela sa sitnim česticama u boji koje daju tu prekrivenost i ujednačavaju ten.






Krema da neku svežinu licu, nije mat, ali opet baš ume da istakne neke suve delove na obrazima i na nosu ukoliko ih imate, što je jedna, prema mom mišljenju, velika mana.

Što se tiče prekrivanja, ono je solidno, mada ne može potpuno da mi prekrije crvenilo (rozacea) čak i kada je nadograđujem. Za ovaj problem mnogo je bolja CC 8 u 1.




Ten izgleda ujednačenije i sitne nepravilnosti su prekrivene, ali je daleko od željenog efekta. Međutim kao takva zaista može da posluži za ovaj letnji period. 

Takođe, možete je koristiti i pre pudera, ukoliko on nema neku veliku prekrivnu moć ili jednostavno imate crvenilo koje samo s puderom ne možete da prekrijete.




Što se tiče nanošenja, meni se najbolje pokazala četka, jer kada razmazujem prstima nekako mi se čini da dodatno zagrevam lice pa mi se crvenilo povećava, a bjuti blenderom dobijem još slabiju prekrivenost.

Ova krema ima zaista prijatan miris koji ne iritira moju osetljivu kožu. Takođe odlična stvar je što ima faktor 15 koji štiti od UVA i UVB zračenja.

Sve u svemu, u pitanju je jedna sasvim solidna CC krema, koju ne bih preporučila osobama sa veoma suvom kožom ili kožom sa velikim nepravilnostima.

Njena cena je oko 500 dinara i možete da je nađete u drogerijama, a verovatno i u parfimerijama koje u svojoj ponudi imaju Eveline kozmetiku. Takođe, verujem da možete da je nađete i na pijacama, kao što je Kvantaš u Novom Sadu ili neke lokalne u vašem gradu, ali obratite pažnju na rok upotrebe.

Da li ste probale ovu CC kremu? Kakvo je vaše mišljenje?









Comments

  1. Deluje sasvim okej, kada se uporedi cena sa kvalitetom. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To si u pravu, ali bolja je ona 8 u 1 a cena joj je ista.

      Delete
  2. Prošle godine sam koristila 8u1 i bila sam baš zadovoljna, zamenila mi je sve pudere tokom leta. Šteta baš ako su je izbacili iz ponude. :/

    Beauty by Keti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam je našla na ovom linku i hoću da je poručim. http://www.ekozmetika.rs/proizvodi.php?s_pro=5907609394453

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark