Skip to main content

GOLDEN ROSE- gel ajlajner, kajal ajlajner i senka u stiku




Već duže vreme testiram GR proizvode za oči. Sa nekim se nisam baš najbolje snalazila, a druge sam želela da isprobam na više načina kako bih vam što bolje prenela svoje utiske. 


GR GEL AJLAJNER






Ovi ajnajneri dolaze u slatkoj plastičnoj teglici koja liči na staklenu i u čijem poklopcu se nalazi mala četkica za nanošenje ajlajnera.





Mislim da je pakovanje veoma praktično, posebno za devojke koje počinju da se šminkaju, jer nema potrebe da kupuju zasebno četkicu za nanošenje ovog proizvoda.

Kada izvadite četkicu iz poklopca, samo njen gornji kraj spojte sa poklopcem i imaćete odgovarajuću dužinu četkice.





E sad, iako mnogi hvale ovu četkicu, ja se sa njom ne snalazim baš najbolje. Možda zbog toga što prvi put koristim gel ajlajner i jednostavno nisam navikla da na taj način izvlačim liniju duž oka.

Na koji način ja koristim ovaj ajlajer? Prvo izvučem veoma tanku liniju nekom olovkom, u ovom slučaju GR kajal olovkom, a onda po toj liniji nanesem gel ajlajner.

S obzirom na to da prvi put, kao što sam napisala, koristim ovakav ajlajner, ne mogu da uporedim njegovu teksturu sa drugim proizvodima ovog tipa. Međutim, meni se nekako čini da je pomalo suv i to mi takođe predstavlja manji problem prilikom nanošenja.

Takođe, ne mogu da svedočim o njegovoj dugotrajnosti. On se u suštini može skinuti veoma lako, čak ga možete slučajno obrisati ukoliko u toku dana zaboravite da ste ga naneli, kao što se meni dešava.

Ja sam dobila tri nijanse, čini mi se da samo te tri i postoje.

Crni je veoma dobro pigmentovan.






Nijansa braon ajnajnera posebno mi se dopada, međutim čini mi se da je on suvlji od druga dva.






Plavi ajlajner u predivnoj nijansi zaista može da bude odličan izbor za letnji makeup.









GR KAJAL OLOVKA





U pitanju je intezivno crni, dugotrajni ajlajner. Proizvođač tvrdi da je vodootporan.





Ono što se meni dopada kod ovog proizvoda upravo je mogućnost preciznog nanošenja čak i kada vam nakon određenog vremena ova olovka postane tupa. 

On "radi" na odvrtanje, ali je taj sistem prilično labavo napravljen.





Ono što mene pomalo frustrira jeste činjenica da će mi se on razmazati tokom dana, posebno ispod oka, iako piše da je dugotrajan i vodootporan.
Ukoliko vi imate drugačije iskustvo, volela bih da mi to napišete u komentarima.





Međutim, i pored određenih mana, ja ovu olovku rado koristim jer mi se dopada tekstura kao i intezitet.



GR SENKA U STIKU





Ove senke u olovkama odmah su mi se svidele. Zaista su jednostavne za upotrebu i prilično kvalitetne.




Dovoljno su meke i odlično se razmazuju, a takođe mogu i savršeno da se blendaju. One mogu da vam posluže i kao baza za praškaste senke.





Takođe se odvrću, s tim što je ovde taj sistem mnogo kvalitetnije urađen nego kod kajal ajlajnera. 
Mogu da budu preciznije i da ih koristite umesto ajlajnera, ali ja ih koristim tako što ih nanosim na ceo kapak.

Imam dve nijanse: crna 12 i braon 11.






Kao što možete da vidite i na fotografijama prilično su dobro pigmentovane, a ja veoma često nosim braon senku u dnevnoj varijanti jer smatram da je odlična za svakodnevni makeup.
Crna je odlična za intezivan smokey eyes.

Ove senke su mi svakako jedne od omiljenih kada su GR proizvodi iz nove linije u pitanju.

Da li ste probale ove proizvode? Kakvo je vaše mišljenje?



Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark