Skip to main content

TOP 5- NAJBOLJI PROIZVODI 2015.

2015. se polako završava. Ja, iskreno, jedva čekam da se završi. Bila mi je sigurno najteža do sada, ali je to ujedno i godina u kojoj sam napisla oko 90 postova, ostvarila nekoliko lepih saradnji i uživala čitajući i druge blogove. Ne znam kako vi, ali mene lično veoma veseli kada čitam svaki tekst koji je u vezi sa kozmetikom i šminkom. 
Nije mi bilo nimalo lako da izaberem pet proizvoda kojima ću zalepiti etiketu >>najbolji<< jer je bilo mnogo onih koje sam sa zadovoljstvom koristila. Ovih pet za mene su prava otkrića 2015. Zaista sam oduševljenja njihovim dejstvom, efektom koji postižu i kvalitetom.





Na prvom mestu moram da izdvojim najveće otkriće, a to je Dermix Anti-age Hydrator. Krema koja je preporodila moju osetljivu kožu. Krema za koju slobodno mogu da kažem da je najbolja od svih koje sam do sada probala. Moram da spomenem i Dermix tim sa kojim sam imala odličnu saradnju. Veoma su profesionalni, prijatni i odlično obavljaju svoj posao.
Klikni na Dermix i pročitaj detaljnu recenziju.

Eveline CC krema jeste još jedan fantastičan proizvod za kožu. Baš u vreme kada mi je ova krema stigla na testiranje, ja sam imala velike probleme sa licem. CC kremu koristila sam nekoliko meseci i bila prezadovoljna njenim dejstvom. To je jedan od onih proizvoda koji ispunjavaju sve one stavke koje obećavaju na pakovanju. Ukoliko se borite sa crvenilom kože neka Eveline CC krema postane vaš saveznik.
Klikni na Eveline CC i pročitaj detaljnu recenziju.

Kada smo kod lica, veliku pomoć u nanošenju svih tečnih proizvoda na lice pružio mi je Ebeline sunđerčić ili kako ga svi zovemo beauty blender. Proizvod koji je bio omiljen čitavoj balkan beauty zajednici na internetu i mene je osvojio već nakon prvog korišćenja. Svaka podloga nanesena ovim sunđerom odlično izgleda, jer on lepo sve ublenda dajući koži prirodan izgled. Jednostavan je za korišćenje i prilično dugotrajan. Bukvalno se ne odvajam od njega.

Još jedan proizvod od koga se ne odvajam jeste Essence olovka za obrve. Savršeno mekana da veoma lako i jednostavno ostvalja trag, a opet dovoljno čvrsta da bude precizna za iscrtavanje obrva. Dugotrajna je i apsolutno ne planiram da je menjam.

Kada bi me pitali koju maskaru bih morala da koristim do kraja života mislim da bih sigurno rekla Flormar MAXXL maskara. Ona izvuče maksimum iz mojih trepavica dajući im fenomenalan izgled i odličnu dužinu, kao nijedna maskara do sada, a verujte mi probala sam ih bezbroj. Daje mi efekat veštačkih trepavica i odlična je kada ne želite da se mnogo šminkate, jer je i ona sama na očima sasvim dovoljna.
Klikni na Flormar MAXXL i pročitaj detaljnu recenziju.

Da li su i vama ovi proizvodi bili omiljeni? Koji su vaši favoriti u 2015. godini?

Comments

  1. Osim Ebelin bb-a nisam ništa od toga koristila ali delim tvoje mišljenje u vezi sa njim. Razmišljala sam da li da pišem ovaj post jer prošle godine jesam ali sam odustala. Bilo je puno, puno dobrih proizvoda pa mi je teško da izaberem, između ostalog dosta Aura proizvoda se nametnulo kao favoriti. Ne znam, možda se ipak predomislim pa početkom sledeće godine napišem sličan post :) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napiši, baš me zanimaju tvoji favoriti. :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark