Skip to main content

Predlog za novogodišnji makeup #1

Praznici su odlična prilika da iskočite iz svoje zone komfora i ponesete možda ono što ne biste u regularnim danima tokom godine. Takođe možete da se igrate ili ekperimentišete sa makeup-om i frizurama. Lično ja nikada ne izlazim iz kuće sa crvenim karminom. Mnogo puta se dešavalo da odlučim da ga stavim, ali se onda, pred izlazak iz kuće, predomislim i vratim svojim omiljenim nude nijansama. Ovaj put odlučila sam se za veoma intezivnu i upadljivu crvenu nijansu koja je savršena za novogodišnju noć. Na oči sam stavila prilično neutralne nijanse brao i zlatne i nanela malo šljokica. Sve to sam upotpunila glamuroznim trepavicama. Uz ovu kombinaciju savršeno pristaje svež ten.







Za ovaj izgled koristila sam Nyx paletu (recenziju vidi ovde) i jednu Avon senku. Na oči sam prvo nanela dve mat svetlo-bež nijanse preko celog kapka, zatim sam na pregib stavila veoma svetlu mat brao nijansu.




Na ceo kapak nanela sam Avon zlatnu senku koja je veoma dobro pigmentovana i intezivna. 




A preko nje malo bronzanih šljokica koje su inače prilično loše, ali pošto šljokice uopšte ne koristim i nemam ih, uspela sam da se snađem i sa ovima.




U spoljašnje uglove oka stavila sam tamno braon mat senku, a onda je nanela i na pregib i sve izblendala. 



Na kraju sam samo zalepila Aurine trepavice u broju 4 koje su veoma upadljive i najbolje idu iz smokey look. 




Ja imam veoma spuštene kapke, tačnije višak kože i to mi ne dozvoljava da se igram sa šminkom. Šta god radila uglavnom se ne vidi (razumeće me oni koji imaju sličan problem :)) i zato kod mene nema nekih mnogo kreativnih predloga.




Što se tiče lica, pored pudera, stavila sam i korektor u predelu ispod oka kako bih posvetlila taj deo. Pošto sam odlučila da neću raditi standardno konturisanje lica, onda sam jagodičnu kost naglasila tako što sam ispod nje nanela korektor koji sam izblendala. Na obraze sam stavila Nyx tamno roze rumenilo koje je licu dalo prijatnu svežinu, a Aurinim hajlajterom naglasila sam vrh jagodične kosti i nosa.





Na usne sam nanela samo Avon Indulgence ruž o kome sam već pisala na blogu. (Recenziju pročitaj ovde.)








Kosu sam skupila u punđu koja je uvek moderna i može da deluje veoma lepo i elegantno. Ja sam je napravila na brzinu tako da je daleko od savršene.




Kako vam se dopada ovaj predlog? Da li ste ljubitelj crvenih karmina?

Comments

  1. Prelepa kombinacija boja, praznicna! Divno ti stoji crveni ruz!!!

    ReplyDelete
  2. Odlican makeup, meni samo fali ajlajner ovde..Da spoji pocetak oka sa trepavicama :) Sve u svemu jako lepo! :) <3

    ReplyDelete
  3. Počni izlazit iz kuće s crvenim ružem. Odlično ti stoji.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark