Skip to main content

JESENJI FAVORITI- proizvodi za kosu

Obožavam proizvode za kosu i uvek vrlo rado isprobavam nove. Posebno kada dođe jesen pa je našoj kosi neophodna pojačana i posebna nega. Ove jeseni imala sam apsolutna tri favorita. Konačno sam pronašla šampon za suvo pranje koji mi cenom i kvalitetom potpuno odgovara i verujem da će mi on biti dugo favorit. Druga dva favorita dobila sam od drugarice i kako nisam imala velika očekivanja, bila sam veoma pozitivno iznenađena.






Schauma suvi šampon- Napokon sam pronašla suvi šampon koji je po kvalitetu veoma sličan Batistu a ima nižu cenu (možete ga pronaći i za 300 dinara na sniženju u Lilly-u). 




Veoma dobro pokupi višak masnoće sa temena i kosu drži "čistom" i do dva dana. Ne čini je suvom. Ostavlja beličasti trag ukoliko ga ne promućkate pre nanošenja, što plavušama ne smeta, ali je dobro napomenuti za sve one sa tamnijom kosom. Ima lep, osvežavajući miris citrusa, što znači da će eventualno ukloniti i neprijatne mirise. 




Meni je ovo već druga bočica i za sada ne planiram da ga menjam jer mi se pokazao kao najbolji od svih koje sam probala. (Pročitajte ovde moje mišljenje i o drugim suvim šamponima.)


BALEA šampon za suvu i oštećenu kosu





Kao što sam napisala ovaj šampon sam dobila i nisam znala šta da očekujem, ali pošto je namenjen za suvu i oštećenu kosu, verovala sam da će mi odgovarati.
Koliko razumem nemački (proizvod nije kupljen u Srbiji) proizvođač obećava vašoj kosi sjaj i veću elastičnost. Sadrži ekstrakt bisera, vitamin B3 i provitamin B5. Ima blagu formulu. Ne sadrži silikon!




Ovaj šampon prvenstveno ima veoma blag miris. Dobro peni, ali ne iritira teme glave niti je na bilo koji način agresivan. Već pri prvom ispiranju osetićete kako vam je kosa meka i svilenkasta kao da ste stavili neku masku. Zaista odličan šampon za sve one koji imaju suvu kosu.


BALEA balzam za suvu i oštećenu kosu




Ovaj balzam pruža kosi elastičnost i lakše raščešljavanje i oblikovanje. Daje joj sjaj jer sadrži ekstrakt bisera. Ja ga stavljam nakon maske kako bih zatvorila kutikulu dlake, ali ovaj balzam je toliko odličan da vam nije ni potrebno pakovanje kada ga koristite. Kosa nakon njega bude svilenkasta. Vrlo lako se raščešljava. Potpuno deluje nekako hidrirano i ukroćeno (razumeće me oni koji imaju gustu i suvu kosu, koja nakon sušenja posebno deluje čupavo).




Nisam proverila da li ova dva proizvoda mogu da se nađu i u našem DM, ali ukoliko je tako planiram da nastavim da ih kupujem jer su sjajni.

Da li ste probale ove proizvode za kosu?


Comments

  1. Ja sam probala Balein sampon za kovdzavu kosu i bio mi je uzasan :/ drago mi je sto tebi ovi odgovaraju :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj je super i dugo sam koristila onaj u crnom pakovanju, što postoji i ulje iz iste kolekcije i bio mi je odličan.

      Delete
  2. Vidjala sam masku iz te linije u našem Dm-u ali nisam sigurna za šampon i balzam. Ništa od pomenutog nisam koristila, nikako ni moj Batiste da potrošim. L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Batiste se troši kao lud. Tebi se očigledno teško masti kosa. :D

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark