Skip to main content

Dermix Hidrologica- mleko za negu tela


Verovatno ste čuli za proizvode prof. dr M. Milojevića. Postoji ona čuvena Acne Intesive Formula za koju mnogi kažu da zaista pomaže u otklanjanju akni. Ja se prvi put susrećem sa Dermix SkinCare proizvodima i bila sam veoma znatiželjna da što pre isprobam ovo mleko i sa vama podelim utiske.






Pakovanje me na prvi pogled podseća na medicinske proizvode, jer je jednostavno i odaje mi utisak kvaliteta. Ambalaža je čvrsta, a poklopac se jednostavno otvara. Bila sam skeptična u vezi sa otvorom kroz koji izlazi proizvod, jer nisam navikla na slične. Međutim do sada nisam imala problem sa tim.



Tekstura je srednje gusta i veoma lagana. Mleko se lepo se razmazuje, stoga nije potrebna velika količina kako biste namazali celo telo. Brzo se upija ne ostavljajući mastan trag. Nakon nanošenja kratko ćete imati osećaj da vam je koža vlažna sve dok se mleko potpuno ne apsorbuje. Veoma mi se sviđa taj osećaj jer mi koža deluje hidrirano i osveženo.



Miris je, moram priznati, malo jači, što meni ne smeta, čak mi i prija. Nisam dobra u opisivanju mirisa, te ne mogu da vam kažem na šta me podseća, ali možda će vam značiti ako napišem da mleko sadrži karite (shea butter), butyrum cacao, Camelia sinensis i voćne kiseline.


Proizvođač kaže da redovnom upotrebom koža postaje mekša, nežnija i glatka. Mogu da se složim da je koža lepa na dodir, ali i na izgled, ima zdrav sjaj.
Mleko mi nije izazvalo nikakve neželjene reakcije na telu.

Napomenuću da je ovo mleko odlično za suvu kožu i da je potpuno bezbedno za upotrebu kod beba, trudnica i dece. Ne sadrži paraben i nije testirano na životinjama.



Za cenu od oko 1000 dinara dobijate 200 ml proizvoda. 

Kako vam se čini ovo mleko? Da li ste se susreli sa proizvodima prof. dr M. Milojevića?

Comments

  1. Probat cu ovo da nabavim! =)

    ReplyDelete
  2. Obožavam ovo mleko. Dobila sam od drugarice za rođendan ceo set Dermix Skin Care koji pored ovog mleka sadrži i mleko za skidanje šminke, losion za lice, dnevno/noćnu kremu Anti Age Hydrator i kremu za ruke i nokte. Malo je reći da sam oduševljena! Sve preporuke!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divno i ja sam razmišljala o losionu. Hvala na preporuci. :)

      Delete
  3. Nikada do sada nisam ni cula za ovaj proizvod. Uzela bih ga jedino na tvoju preporuku, meni je koza izrazito suva. Interesuje me da li dovoljno hidrira?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo mleko i jeste namenjeno suvoj koži. Veoma lepo hidrira, a ne masti kožu.

      Delete
  4. imam sve reci pohvale za ove proizvode.trenutno koristim losion za lice,odlican je.a probala sam i anti age hidrator,savrsem.koza lica je hidrirana, meka na dodir i zategnuta.od srca preporucujem

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

FARMASI BB krema- proizvod koji morate da probate!

Već duže vreme ne koristim bb kreme jer imaju prilično lagano prekrivanje koje mi je nedovoljno, međutim Farmasi bb krema me je potpuno oduševila.
Ne znajući gotovo ništa o ovom brendu nisam zaista mnogo očekivala od ove kreme, ali sam bila i više nego zadovoljna kada sam je prvi put nanela.
Farmasi bb krema sadrži ulje makadamije koje celodnevno hidrira kožu. Vitamin B3 daje koži prirodan sjaj. Ekstrakt zobi hrani i obnavlja kožu. Protein svile smekšava i izjednačava ten. Kolagen i arganovo ulje pomažu u smanjenju sitnih bora i usporavaju starenje kože. Čak prekriva i dlačice.

Ova krema ima prilično laganu teksturu ali iznenađujuće dobro prekrivanje što nije karakteristično za bb kreme. Čak je bolja i od nekih pudera koje imam u svojoj make-up kolekciji. Zaista će dobro prekriti određene nepravilnosti. Međutim kod veoma izraženog crvenila potrebno mi je dodatno prekrivanje korektorom.
Nadogradiva je što je takođe odlično. Ne čini da koža izgleda kejki, nekako se potpuno stopi sa tenom.

Či…

Samopotamnjivanje- proizvodi DM drogerie

Poznato je koliko su žene, ali i muškarci ludi za preplanulim tenom i da je on uvek u trendu. S obzirom na to da je sunce iz godine u godinu sve opasnije, te se preterano izlaganje sučevim zracima ne preporučuje, a o opasnosti solarijuma ni ne treba da pišem, mnogi pribegavaju upotrebi raznih krema za samopotamnjivanje.
Iako boja tena prilikom sunčanja i ona koju dobijate koristeći ove kreme ne može da se poredi, ipak je samopotamnjivanje pametnije rešenje. Tamnjenje se postiže tako što DHA (dihidroksiaceton), supstanca proizvedena u laboratoriji koju stvara naš organizam kada se izlaže suncu, reaguje sa aminokiselinama karotena u epidermu. Kreme deluju samo na gornje slojeve epiderma, a to je osnovna razlika između njih i solarijuma.
Proizvodi za samotamnjenje postoje u obliku kreme, spreja, gela i ulja. Na našem tržištu ima mnogo proizvođača koji u svojoj ponudi imaju samopotamnjivače. Ja ću u ovom postu predstaviti one koje proizvodi dm.


INGRID KOZMETIKA- Prajmer, Baza za senku i Korektor

Pre manje od mesec dana napisala sam vam prve utiske za Ingrid proizvode koji su bili sasvim dobri, a i sada nakon testiranja moram da istaknem da se oni nisu mnogo promenili.

Svi proizvodi ušli su u moju svakodnevnu make-up rutinu što mislim da dosta govori o njihovoj delotvornosti.


BAZA PROTIV CRVENILA