Skip to main content

MASKARE za svačiji džep + mali trikovi

Pogled je moćno oružje svake žene, a kako bi on bio što zavodljiviji neophodno je istaći trepavice. Maskara, kao najveći saveznik u postizanju glamuroznog izgleda, nezaobilazan je make-up proizvod. Skoro svaka žena priznaće da svoj ritual šminkanja ne može da zamisli bez nje, a poznato je koliko samo jedan sloj maskare može da pomogne da naše oči izgledaju krupnije, a pogled lepši.
Za koju maskaru ćete se odlučiti zavisi od vaših trepavica, odnosno od toga da li vam nedostaje gustina, dužina ili veća uvijenost. 

Moje trepavice su izuzetno kratke, spuštene, ali veoma guste, stoga je meni potrebna maskara koja će da ih produži i uvije. Pošto je veoma teško istaći ovakve trepavice i skoro nemoguće postići željeni efekat, često se odlučujem za veštačke trepavice kada želim glamurozan izgled, ali o tome u nekom drugom postu.

Danas ću vam pisati o maskarama koje su cenom pristupačne, a čijim sam efektom produženja veoma zadovoljna.




Golden Rose 2u1 super volume & lengthening



Meni je ova maskara odlična. Dobro mi izvuče trepavice, a da ih pritom ne slepi. Nije mi se brzo osušila, mada sam videla da su se neke devojke žalile na to. Kupovala sam je nekoliko puta i vraćala joj se, čak i posle mnogo skupljih maskara. Za cenu od 200 dinara mislim da dobijate zaista dobar proizvod. Četkica nije mnogo velika, odgovaraće i onima sa sitnijim očima.




Rimmel Extra Super Lash




Ovu maskaru koristila sam pre nekoliko godina i bila veoma zadovoljna. Tokom vremena isprobavala sam druge maskare i potpuno zaboravila na nju. Pre nekoliko meseci bila je na popustu i rešila sam da je ponovo probam. Pri prvom nanošenju nisam bila oduševljena jer je bila prilično mokra/vlažna i nije uspevala da mi značajno podigne trepavice. Međutim, čim se malo osušila efekat je bio odličan.



Četkica ove maskare je zakrivljena kako bi vam uvila trepavice i dala im dužinu. Njome nećete postići dramatičan efekat, ali se neće ni desiti da je imate previše na trepavicama. Ne slepljuje, ne stvara grudvice i ne trusi se preterano. Cena je oko 400 dinara, često može da se nađe na sniženjima.


Essence I <3 Extreme crazy volume



Nakon toliko pročitanih pozitivnih recenzija, morala sam i ja da probam ovu maskaru. Iako je namenjena za postizanje volumena, odlično i produži trepavice. Nisam preterano ljubitelj plastičnih četkica, ali ova dobro obavlja posao.


Kako je ova maskara namenjena da daje volumen, previše mi je lepila trepavice i to nije ličilo ni na šta, međutim ja sam našla rešenje o kome ćete čitati u nastavku. Za cenu od oko 350 dinara (čini mi se) mislim da ne možete da nađete bolju. 


Trikovi i saveti:

  • Kada vam maskara mnogo slepljuje trepavice i ostavlja višak na njima, uzmite četkicu od neke stare maskare, koju ste prethodno dobro oprali i osušili i skinite sav višak sa trepavica, pokretima kao da nanosite maskaru. Razdvojićete trepavice, ali ih i dodatno produžiti.


  • Ako imate spuštene trepavice, a maskara vam je nova i previše vlažna, neće da sarađuje, odnosno ne podiže vam trepavice, nanesite na njih baby puder ili bilo koji puder u prahu ili kamenu pre nanošenja maskare. Što bliže korenu trepavica, bilo kojom četkicom za šminkanje nanesite puder. Ovim trikom dobijate i na dodatnom volumenu.




  • Ako želite duže trepavice potrebni su vam samo vata i četkica od stare maskare.

korišćena Golden Rose maskara


  1. Četkica mora da bude čista i suva
  2. Uzmite vatu i četkicom nahvatajte određenu količinu, ne mora previše
  3. Kao da nanosite maskaru, prođite četkicom nekoliko puta (ovaj postupak možda i nije previše prijatan, pazite da vam vata ne uđe u oči)
  4. Uklonite sve ono što vam previše štrči, pa zatim nanesite svoju maskaru
  5. Sačekajte da se osuši, pa ponovo pređite četkicom sa vatom
  6. Opet nanesite maskaru
Možete ovaj postupak da ponovite nekoliko puta, ali mislim da je dva puta dovoljno.

  • Ako vam je maskara postala suvlja, nakapajte u nju kapi za oči (količina kapi zavisi od toga koliko je suva). Ako nemate kapi, najbrže što možete da uradite jeste da svoju maskaru držite minut/dva pod mlazom vrele vode. Ona će otopiti vašu maskaru i vi ćete bez problema moći odmah da je koristite.




Nadam se da vam se dopao ovaj post i da će vam biti od koristi.

Do čitanja!



Comments

  1. Odlican post.. Ja uvek biram ove jeftinije maskare jer sam uvek zadovoljnija njima.. Trenutno koristim Lancome Hypnose star maskaru kojom uopste nisam zadovoljna,cetkica je prepuna proizvoda, ja ne znam sta vise da uradim sa njom, ni jedna dlacica se ne vidi koliko se to ulepi i slepi i na kraju moram sve da popravljam zutom Golden rose maskarom ili nekom Essence.. a bila sam dovoljno zaludna da izracunam da sam za cenu Lancome maskare mogla da kupim 26,5 Golden rose maskara i momentalno mi pozli i uverim se koliko smo mi zene blesava bica :D Probaj obavezno Essence Lash Princess,cini mi se da se tako zove, ona nova crna sa masnicama narandzastim i ukrasima, neverovatna je, najbolja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaću, hvala na preporuci. :) Probaj da ukloniš višak čistom četkicom kada koristiš tu Lancome, biće bolji rezultat. :)

      Delete
    2. Pa evo sad sam citajuci tvoj post dosla na tu ideju, i ovi saveti su ti odlicni, sigurno cu nesto probati da uradim sa njom :)

      Delete
    3. Kad probaš, javi da li funkcioniše. :))

      Delete
  2. Odlican ali odlican post.I ja volim i koristim jeftine maskare,najcesce oriflame,sestra me snabdeva.Pozdrav,Lila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala mnogo. :) Nisam nikad probala oriflame maskare, prvom prilikom ću. :)

      Delete
  3. Post. je odlican!!!!!!!!

    :D

    ReplyDelete
  4. Sa tom Essence ti najbolje izgledaju trepuške, vrlo brzo će ti se osušiti pa će biti odlična. Ostale dve nisam probala, mada tu GR dosta hvale. Super su i saveti, moraću probati neki :) L.

    ReplyDelete
  5. Essence je pobjednik :) ja nekad znam uzeti komad papira i zahvatiti trepavice njime kao u sendvicu i obrisati visak maskare, ali i tvoja ideja je dobra :) super savjeti!

    ReplyDelete
  6. Stavljam ovaj post u Bookmarks, maskara mi je na izdisaju pa taman da isprobam nešto novo :)

    ReplyDelete
  7. Ja od srednje škole stavljam kapi za oči kad mi se maskara osuši i tako joj produžim rok za još mesec dana barem :)

    ReplyDelete
  8. Super post i super saveti. Za trik sa vatom prvi put citam kod tebe :D. Ja sam jako specificna kada je kupovina maskare u pitanju. Savrseno mi odgovara Oriflame Girdani Gold Supreme maskara-sa plasticnom cetkicom, a sa ovim klasicnim se slabo snalazim :/. Primecujem da Essence maskara ima slucnu cetkicu kao Avonova Super Full, tako da ako zelis da isprobas jos neku, eto preporuke ;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na preporuci, mogla bih da probam i Oriflame maskare. :)

      Delete
  9. Odlican post. Ja obozavam isto golden rose maskare,ali ovu 2u 1 nisam probala,cak je nisam ni vidjala kod mene.Moracu da je potrazim.Probaj classics maskare one su jos jeftinije,a super su. Meni trepuske od njih budu kao vestacke. Reci mi za ove kapi za ci,jel mogu bilo koje? Mislim da imam neke za snizavanje ocnog pritiska,ne znam da li bi ona pomogla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam znala za Classics maskaru da je dobra, probaću, hvala na preporuci. :) Najbolje su ti kapi veštačke suze.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark