Skip to main content

MEDIHEAL Vita maske za lice

Kada je reč o maskama za lice, omiljene su mi sheet maske. Naravno, na prvom mestu zbog praktične upotrebe, a onda i zbog toga što veoma prijaju i ujutru, jer razbude i osveže, ali i uveče pred spavanje.


Mediheal Vita maske imaju pakovanje kome definitivno ne možete da odolite, međutim meni je, a verujem i većini, mnogo važnije kakav je sam proizvod. S obzirom na to da je u pitanju korejski brend, nekako nisam ni sumnjala u kvalitet.

Ono što mi se odmah dopalo jeste to što su maske prilično tanke, lako se nanose i lepo "legnu" na kožu, ne spadaju i ne smetaju. Prilično su natopljene te vam nanošenje preporučujem u kupatilu.
Nemaju previše jak miris, što mi se dopada, jer on često može da mi izazove iritacije.


Koriste se tako što se nanesu na suvu i očišćenu kožu. Drže se 10-15 minuta. Kada se uklone, ostatak proizvoda se lagano umasira u kožu lica, vrata i dekoltea. Ne ispiraju se!

Namenjene su svim uzrastima i svim tipovima kože.

Probala sam tri maske ovog brenda dok na sajtu onlinekozmetika.com možete da pronađete svih šest koje imaju različite namene.


Maska sa asai bobicama hidrira, daje svežinu i zdrav izgled. Hranljive materije iz svežih asai bobica, u sinergiji sa anti-aging efektom ekstrakta borovnice, hidriraju i pružaju mladalački izgled. Jednostavno hidratacija je potrebna svima, te je ovakva maska možda i najbolji izbor ukoliko niste sigurne koju biste mogle da isprobate.


Maska sa narom obećava elastičnost, hidrataciju i daje koži energiju. Voda svežeg nara i hranljivost kolagena čine kožu revitalizovanom i hidriranom. Ova maska je savršena ujutru kada želite da izgledate sveže i odmorno.


Maska sa kivijem i jabukom namenjena je problematičnoj koži. U pitanju je hipoalergijska umirujuća maska koja kožu čini glatkom i relaksiranom. Ekstrakt sveže jabuke sprečava eksfolijaciju kože poboljšavajući njen imunitet, dok ekstrakt kivija sprečava infekcije bubuljica i stvaranje akni.

Sve tri maske veoma su prijale mojoj koži, čak i ona sa kivijem. Međutim, ukoliko bih morala jednu da izdvojim to bi bila maska sa narom. On mi je pružila najbolju hidrataciju i osećaj na koži, a imam utisak da se i najbrže upila ne ostavljajući kožu lepljivom.


Ove maske su odlične ukoliko vam je potreban instant efekat. Ako imate neki važan događaj pa želite da izgledate odmorno i da vam koža bude hidrirana i savršeno pripremljena za makeup. Takođe možete da ih koristite jednom do dva puta nedeljno u cilju održavanja hidratacije, svežine i zdravog izgleda kože.

Da li koristite sheet maske?


Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

LOREAL Magic Retouch- Sprej za momentalno prikrivanje izrastka

Kada sam u reklami videla ovaj sprej bila sam prilično zainteresovana da ga probam s obzirom na to da se kod plavuša izrast vrlo brzo vidi i bilo šta što ga instant prekriva bilo bi od velike koristi, međutim, kupila sam potpuno drugačiju nijansu od moje boje kose.