Skip to main content

ZIAJA Acai berry - tonik i dnevna krema

Ziaja je moj omiljeni brend kada je reč o preparativnoj kozmetici. Tome najviše doprinose proizvodi za lice koji neverovatno odgovaraju mojoj osetljivoj koži. Do sada sam probala razne kreme, čak i one koje su medicinske i koje preporučuju dermatolozi, međutim Ziaja proizvodi su se pokazali najbolje kada je moja koža u pitanju i ne planiram da ih menjam.

Nedavno se na našem tržištu pojavila nova kolekcija sa asai bobicama, a ja sam imala priliku da testiram dva proizvoda koja ću vam predstaviti u ovom postu.



Ova linija namenjena je suvoj, osetljivoj i umornoj koži koja je sklona borama i kojoj je potrebna svežina. Takođe, u pitanju je prva linija proizvoda na našem tržištu koja ima anti tech neck efekat, odnosno redukuje i smanjuje nastanak bora koje nastaju usled naginjanja glave i vrata pri korišćenju mobilnih telefona i drugih savremenih uređaja.

Asai bobice svrstavaju se u najjači prirodni antioksidant na svetu, što ove Ziajine proizvode čini još primamljivijim. 

Ziaja Acai berry antioksidativna zaštitna i umirujuća dnevna krema


Ima zaštitni faktor 10. Proizvođač obećava umirivanje iritacija, poboljšanje čvrstoće kože, intezivnu hidrataciju i zaglađivanje. Sadrži antioksidanse koji štite kožu od negativnih uticaja okoline. Takođe redukuje prve bore.

Moram odmah da napomenem da je ovo krema sa najdivnijim mirisom koji je prilično jak i intezivan. Ukoliko ste osetljivi na mirise možda bi ova krema mogla da vam smeta. Ja sam imala blagi osećaj peckanja i pojačanog crvenila kada sam je prvi put nanela. S tim u vezi mislila sam da neće biti najbolji izbor za mene, međutim odlučila sam da nastavim da je koristim i nikad više nisam imala sličnu reakciju. 


Lagana je i brzo se upija ali ostavlja neki blagi sjaj na koži kao i blago lepljivu teksturu, pogotovo ako se koristi u kombinaciji sa tonikom. Nakon nje koža je meka i blistava.

Kada je reč o hidrataciji, ona je veoma dobra, mada meni i dalje najbolju hidrataciju daje Ziajina krema sa kozjim mlekom. 

Ziaja Acai berry antioksidativni tonik za čišćenje lica sa hijaluronskom kiselinom


Ovaj proizvod mi se posebno dopao jer je neverovatno prijatan tokom paklenih dana. Naime, bogat je vitaminom C i pruža svežinu. Hidrira, čisti kožu i tonira epiderm.

Možete da ga koristite kao klasičan tonik kako biste očistili lice ali ja ga najviše koristim kao prskalicu pre dnevne kreme, šminkanja pa čak i nakon šminkanja. Zaista daje osećaj svežine i ima divan miris koji nije previše jak.


Proizvođač obećava da će smanjiti vidljivost postojećih bora i da će redovnom upotrebom smanjiti pojavu novih. S tim u vezi ja ga uvek naprskam na vrat ali i dekolte.

Ovaj tonik je definitivno moj trenutni favorit.

Veoma sam zadovoljna ovom linijom i planiram da probam i sredstvo za umivanje koje je dobilo pozitivne komentare.

Kako vam se dopadaju ovi proizvodi? Da li ste probali neke od njih?


Comments

  1. Imala sam burnu reakciju na tonik, baš jako peckanje i crvenilo lica, povuklo se posle sat-dva. Vidim da si ti imala reakciju na kremu, pa se time ohrabrujem da nastavim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod mene nije bilo burno ali je bila reakcija. Evo sad je već koristim nekoliko meseci i odlična mi je. Nemam nikakav problem.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark