Skip to main content

Essence CREATE & TRANSFORM MY WONDER paleta za lice


Iz Essenca nam stižu tri profesionalne palete za lice, usne i oči. Ono što njih čini jedinstvenim upravo je mogućnost mešanja i kombinovanja proizvoda kako bi se kreirao željeni izgled. 



Paleta za lice sadrži dva bronzera, jednu nijansu za posvetljivanje, šest rumenila, dewy hajlajter, dva puderasta hajlajtera i tri nijanse za transformaciju.

Na zaštitnoj plastici koju dobijate tačno je naznačeno čemu je koji proizvod namenjen.



Contouring + bronzers

Prva nijansa u ovoj grupi je svetla i podseća me na banana pudere. S tim u vezi rekla bih da služi za posvetljivanje i setovanje dela ispod očiju. Druge dve nijanse su bronzeri, s tim što je svetlija dosta topla i pogodnija i za svetliji ten, dok tamnija može da posluži za konturisanje. U istom redu, pored ovih, nalazi se još jedna nijansa koju je proizvođač svrstao u rumenila, međutim, prema mom mišljenju, u pitanju je takođe bronzer. On nije mat, za razliku od gorepomenutih, već daje licu blagi sjaj.



Svi proizvodi su dobro pigmentovani. Odlično se blendaju, ne ostavljaju fleke na licu, dobro se nadograđuju i mešaju. Mogu da se koriste i kao senke.



Blushes

Rumenila u ovoj paleti ima najviše i možete da birate da li želite da vaše jagodice budu jače ili samo blago naglašene. Nijanse su takve da mogu da zadovolje svačiji ukus. Možete da birate između nežnije roze, ljubičaste, pink, prljavo roze ili crvenkasto-narandžaste nijanse. Sve su veoma dobro pigmentovane i važno je da ne preterujete sa količinom već da postepeno nadograđujete proizvod.



U ovoj paleti definitivno imate rumenilo za svaki makeup look, te će vam ona biti sasvim dovoljna.

Dewy highlighter + powder hightlighter

Dewy hajlajter pruža vašem tenu svež, mokar izgled i možete da koristite samo njega kada želite neku vrlo laganu šminku. Međutim, meni je on odličan kao baza za praškaste hajlajtere jer povećava intezitet i produžava trajanje. Najbolje je da ga nanosite prstima.



Dva puderasta hajlajtera veoma mi se dopadaju jer imaju satenski finiš i pružaju divan, zdrav sjaj koži. Jedan je u boji šampanjca, dok je drugi malo tamniji i blago roze. Obožavam da ih koristim, posebno za dnevni makeup.



Transformers

U paleti se nalaze i tri nijanse koje možete "pomešati" sa drugim proizvodima. Dve svetlije nijanse imaju holo odsjaj i one su odlične kada želite da pojačate intezitet vašeg hajlajtera. Ja ih često nanosim i same. Takođe, možete ih naneti i preko rumenila kako biste dali dodatnu svežinu licu. Srednja, žućkasta nijansa takođe može da se koristi kao hajlajter ali i preko bronzera ukoliko niste ljubitelj mat nijansi ili volite taj "glow" efekat.



Zaista vam ova paleta pruža mogućnost da se igrate, isprobavate i kombinujete nijanse i look-ove. Verujem da će odgovarati svakom tenu, a da bi mogla da posluži i osobama koje se profesionalno bave šminkanjem.



Moram da napomenem da su svi proizvodi vrlo postojani što me je iznenadilo i oduševilo.

Cena ove palete je 1219 rsd. Biće dostupna je u Lilly drogerijama.

Kako vam se dopada?




Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark