Skip to main content

PROBAJ ILI ZAOBIĐI? GOT2B šampon za suvo pranje kose - volume

Ako nešto volim da koristim i isprobavam, to su svakako šamponi za suvo pranje kose. Čini mi se da sam probala sve koji se mogu pronaći na našem tržištu. Got2B merkam od kako se pojavio u prodaji, ali zbog visoke cene nisam želela da rizikujem i sačekala sam da bude na sniženju.




Schwarzkopf smatram kvalitetnim brendom, omiljena linija mi je Gliss koja veoma prija mojoj kosi te sam, s tim u vezi, očekivala mnogo od Got2B proizvoda.

Postoji nekoliko različitih suvih šampona iz ove kolekcije. Ja sam se odlučila za breezy tropical koji obećava volumen.



Proizvođač tvrdi da on čisti i osvežava kosu u trenu, da pruža dugotrajan, svež miris, trenutnu gipkost i volumen, te da uklanja masnoću i ne ostavlja bele tragove.

Mogu da potvrdim da pruža divan miris koji prilično dugo traje. To mi se veoma dopada jer lično ja volim kada kosa lepo miriše. 

Kada je reč o volumenu, primećujem da kosa bude malo bujnija, ali ono što mi se ne dopada jeste osećaj da je ovaj proizvod nekako isušuje. Dakle ona gubi svoj sjaj i lepršavost. Prosto kao da je na neki način umrtvi. 



Ovaj šampon ne ostavlja bele tragove, koji meni inače ne smetaju zbog plave kose, ali verujem da je ova činjenica važna za sve one sa tamnijom kosom. Međutim, meni se ne dopada kako obavlja najvažniji zadatak, a to je uklanjanje masnoće. 

Ne ukloni je u potpunosti. Koliko god prskali, nekako uvek imate osećaj da vam negde na temenu izbija sjaj. S tim u vezi, ovaj šampon je vrlo sličan Velneinom koji mi se nikada nije sviđao.

Poređenja radi, Batiste, koji je definitivno najbolji na tržištu, vrlo efikasno uklanja svu masnoću, pri tom kosu čini lepršavom i daje vam osećaj da vam je ona potpuno čista, ne čini je krutom, niti je isušuje. Dakle sve suprotno od Got2B.



Zašto sam uporedila baš ova dva? Zbog toga što im je cena gotovo ista. Čak je Batiste češće na sniženju. A, kada je reč o kvalitetu, Batiste je daleko bolji i efikasniji.

Smatram da ovaj proizvod treba da zaobiđete upravo zbog toga što za znatno nižu cenu možete da pronađete mnogo bolje šampone za suvo pranje. Moj favorit je Balea (dm drogerije) po ceni od 250 din. 

Napomena: Šampone za suvo pranje koristite samo u hitnim slučajevima. Nemojte da nanosite svakodnevno, u velikim količinama, pogotovo na čistu kosu. Nisu zamena za šampon i vodu!
Ukoliko se ne pridržavate ovih saveta, može se desiti da kosa počne značajnije da vam opada jer ovakvi proizvodi zapušavaju pore. Takođe, može da dođe i do pojave peruti, kao i da kosa, usled konstantnog isušivanja, počne više da se masti. Budite pametne! 

Da li ste probale ovaj proizvod? Kakvi su vaši utisci?










Comments

  1. Apsolutno se slažem, imam utisak kao da ne radi ništa posebno, koliko god da ga stavim kosa je I dalje nekako umrtvljena I ne izgleda nista čistije.. Sto se mene tice čisto bacanje para, kad god bih ga stavila morala sam preko da stavim batiste jer ništa nije uradio :/ Nisam probala balein.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš tako. Probaj DM-ove. Imaju sada i sa mirisom kokosa.

      Delete
  2. Trudim se da ih sto manje koristim jer sam od cestog koriscenja dobila perut i takav svrab...uzela sam ga jednom i bio mi je ok ali mislim da Balein za manje para radi isti cak i bolji posao.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saglasna sam. Takođe, uvek preporučujem da se suvi šampon koristi samo u hitnim slučajevima.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark