Skip to main content

ESSENCE - Palete iz limitirane kolekcije "Wood you love me?"


Wood you love me? naziv je nove limitirane kolekcije koju možete da pronađete u Lilly drogerijama. Pored ove dve palete, o kojima ćete čitati u ovom postu, na policama se nalazi još nekoliko zanimljvih proizvoda poput maske za lice koju sam takođe probala i koja mi se veoma dopala (pogledaj ovde).



Proizvod koji se pojavljuje u skoro svakoj limitiranoj kolekciji upravo je hajlajter i čini mi se da do sada nisam probala nijedan koji mi se nije dopao. Hajlajter se ovog puta nalazi u paleti zajedno sa rumenilom.



Dobijate dve veoma lepe nijanse koje će dati svežinu vašem tenu i odlično će se uklapati u svaki prolećni makeup.

Hajlajter je u nijansi koja se meni najviše dopada kada je reč o ovakvim proizvodima. Divna šampanj nijansa sa zlatnim šljokicama daće predivan sjaj licu. 



Može da bude suptilan ukoliko ga pažljivo nanesete u manjoj količini. Inače je intezivniji nego hajlajteri koji su nam u poslednje vreme dolazili iz Essence-a. Takođe, ovaj ima vidljivije šljokice, što znači da bi mogao pomalo da istakne i teksturu lica. Međutim, meni se zaista dopada čak i za dnevnu varijantu.


Kada je reč o rumenilu, ono je vrlo suptilno. Zbog svoje nežno roze nijanse daće svežinu vašem celokupnom izgledu. 

Ima puderastu teksturu, vrlo se lepo nanosi i blenda. Zaista, sa ovim proizvodom ne možete da preterate.


Cena ove palete je oko 400 dinara.

Najinteresantnija u ovoj kolekciji svakako je paleta sa proizvodima za usne. Dobijate četiri, veoma dobro pigmentovana sjaja/karmina i jedan mat karmin.


Tri nijanse su metalik, jedna je klasično sjajna i najtamnija je mat.

Prva, iako se čini da je braon, presijava se na roze. Veoma je lepa i suptilna. Pogodna za svakodnevni makeup.



Ima sitne šljokice pa pruža metalik izgled. Mislim da bi bila pogodna i da se nanosi preko nekog karmina.



Druga nijansa je definitivno moj favorit. Zaljubljena sam u sve slične nude karmine i sjajeve i jednostavno sam znala da će mi ovaj najviše odgovarati.

Ona definitivno ide uz sve i odlična je i kada se sama nanosi. Vizuelno povećava usne. Nije previše pigmentovana, više izgleda kao sjaj.



Treću nijansu bih opisala kao mešavinu braon, roze i crvene. Ima odličnu pigmentaciju. Takođe je metalik, ali suptilnija nego druge dve nijanse.





Naredna nijansa je tamnija i više vuče ka braon. Ima mnogo site zlatne šljokice koje pružaju metalik sjaj. Takođe ima dobru pigmentaciju. 



I poslednja nijansa je najtamnija i ima potpuno drugačiju teksturu i završnicu.

Iako u paleti deluje kao tamnobraon, na usnama je tamnoljubičasta sa primesama crvene.



Ova nijansa je potpuno mat. Iako je u pitanju zaista veoma lepa boja, ona mi se najmanje dopada jer se ne nanosi ravnomerno. Naime, hvata se za suve delove te na usnama izgleda pomalo neuredno. Nisam je probala u kombinaciji sa nekom olovkom. Vrlo je moguće da bi tako izgledala mnogo bolje.


Inače, sve nijanse se najbolje nanose prstima. Tačnije, tada imaju najbolju pigmentaciju. Naravno, to prvenstveno važi za svetlije nijanse, dok je kod tamnijih neophodno da ivice izvučete nekom četkicom za usne.



Kako je u pitanju kremasta tekstura, ovi proizvodi ne mogu da se pohvale posebnom dugotrajnošću. Trajeće vam na usnama koliko vam traju i klasični sjajni karmini.



Sve nijanse meni su savršene za jesen, tako da verujem da će mi ova paleta tada najviše odgovarati.

Moram da napomenem da imaju lep i prijatan miris.

Kako vam se dopadaju ovi proizvodi?






Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark