Skip to main content

Šta se nalazi u mom malom neseseru #2

Pre više od godinu dana pisala sam šta se to nalazi u mom malom neseseru koji uvek nosim u tašni, a kako sam nedavno od Essenca dobila novi, rešila sam da ponovo napišem ovakav post.



Neseser iz Essence kolekcije Life is festival mnogo je manji te sam morala neke stvari da izbacim, ali je zato praktičan i može da stane i u manje tašne. A koliko je lep, vidite i same... :)

Od kako sam sve sitnice koje mi se nalaze u tašni ubacila u neseser, torba mi je mnogo urednija što je meni veoma bitno. S druge strane, brže pronađem smanje stvari, tako da vam, ukoliko to niste učinile, predlažem da na ovaj način organizujete vašu torbu.



Kao što sam već napisala, mnoge stvari sam izbacila. Uglavnom je reč o rezervnim kremama za ruke, malim parfemima i balzamima za usne.

Ono što je nezaobilazno u ovim toplim danima kada se dodatno znojimo i kada se i onima sa suvom kožom masti lice jesu papirići za matiranje. Konkretno ovi su iz Essence Next stop summer kolekcije koju možete pronaći u dm-u. Ja sam oduševljena kako pokupe masnoću i matiraju lice a puder ostane na mestu. Imate sve moje preporuke.



Stvarčice za higijenu usta uvek imam u neseseru jer nikad ne znam kada mi mogu zatrebati. Putno pakovanje White Glo paste pronaći ćete u drogerijama. Četkicu za putovanja uvek kupujem u dm-u i vrlo je praktična.



Turpija za nokte uvek se nalazi u mojoj tašni. Kako imam prirodno duge nokte dešava se da mi se oni okrznu, polome, a pošto ja istog momenta moram da sredim nokte turpija mi je neophodna.



Dva puta mi se desilo da usled žurbe zaboravim da nanesem dezodorans i od tada stalno nosim neku mini verziju u tašni kako ne bih morala da se vraćam kući ili trčim u obližnju prodavnicu. Ovaj Koozmetik tester je odlična stvar za neseser jer je veoma mali. Iako mi se miris ne dopada previše, može da posluži ukoliko mi zatreba.



Ove Balea kremice, osim što su uvek u preslatkom pakovanju, imaju i divan miris i odlično neguju ruke, vrlo su praktične i staju u svaki neseser. Uvek imam bar jednu u tašni.



Essence sjaj iz kolekcije koja je sada povučena nalazi mi se u neseseru u slučaju da sam zaboravila da nanesem sjaj ili jednostavno nisam nijedan ponela u tašni. Ima nude nijansu koja je pogodna za svaki makeup i svaku priliku, a mali je tako da staje u ovaj neseser.



Koliko mi je puta samo trebala pinceta a nisam je imala sa sobom. Srećom, ovu mini dobila sam u Golden Rose setu za obrve i od tada mi je u neseseru. 

Svaka žena u svojoj tašni ima bar jednu ukosnicu ili neku drugu šnalicu, a ja nosim i ove silikonske gumice za svaki slučaj.



U neseseru uvek imam i poneki analgetik za glavobolju ili druge bolove, često se tu nađe i hanzaplast.

Da li je sadržaj vašeg nesesera sličan? Šta to vi uvek nosite sa sobom od sitnica a što se ovaj put nije našlo kod mene?

Pratite me i na Instagramu!





Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark