Skip to main content

PILING, HIDRATACIJA, DEPILACIJA... Pripremite lice pre odlaska kod profesionalnog šminkera!


Znam da mnoge devojke u ovom periodu posećuju profesionalne šminkere zbog venčanja, matura i apsolvetskih večeri, ali nažalost mnoge od njih ne znaju da je pre odlaska kod šminkera neophodno prvo pripremiti kožu.


Šminkeri mogu da budu fenomenalni, neverovatno talentovani, da u svom radu koriste samo najkvalitetnije proizvode, ali morate da znate da oni nisu čarobnjaci i da ne postoji šminka koja će učiniti da vaša koža, koja nije negovana, izgleda fantastično.

Naravno da ukoliko imate probleme sa kožom ili je jednostavno ne negujete, a imate samo nedelju dana do odlaska na profesionalno šminkanje, ne možete postići neverovatne rezultate, ali postoje određeni trikovi koji vam mogu pomoći da vaša koža bude najbolje moguće pripremljena.

Prilikom razgovora sa šminkerima saznala sam da mnoge devojke dolaze sa kožom u prilično lošem stanju a očekuju da oni naprave čudo i da ten izgleda pefektno. Žao mi je, ali to je gotovo nemoguće.

PILING 


Piling je nešto što je zaista nephodno da radite bar jednom nedeljno, a posebno je važno da pilingujete kožu pre odlaska kod šminkera.

Njime skidate mrtve ćelije kože, nakon čega ona postaje glatka i meka i samim tim puder će na takvoj koži izgledati mnogo lepše, a i duže će trajati. Ukoliko vam koža nije pilingovana, određene podloge, korektori i praškasti proizvodi "uhvatiće se" za suve delove i ljuspice na licu. 

HIDRATACIJA

izvor: Cajeviza.net 
Pilingovanje jednostavno nije dovoljno, posebno ukoliko vam je koža suva i neophodna joj je dodatna vlažnost. Zato bi bilo odlično da je hidrirate. To možete učiniti korišćenjem bilo koje maske ili ampula za tu namenu. Masku možete i same da napravite ili je kupite u drogerijama. Hidrataciju bi trebalo da radite bar nedelju dana pre odlaska kod šminkera. I obavezno, ukoliko vam je suva koža, to napomenite osobi koja vas šminka, kako bi vam stavila odgovarajući prajmer.

U DM-u možete da kupite odlične Balea ampule za lice, takođe mogu da vam preporučim i Dr Colić maske koje su jednostavne za korišćenje. Drogerije zaista nude ogroman izbor raznih maski.

DEPILACIJA LICA

izvor
Iako postoje žene koje nemaju problem sa dlačicama na licu, većina zaista ima vidljive zulufe, dlačice na bradi, viličnoj kosti i nausnice. Čak i ako nisu tamne, mogu da budu duže i kao takve ne izgledaju lepo na licu. One mogu vrlo lako da se skinu trakicama za depilaciju iz nekoliko poteza. Osim što će puder mnogo bolje izgledati i lakše se aplicirati, vaše lice će delovati urednije. Vrlo je neprijatno kada imate neki upadljiv ruž a vidljive nausnice. Depilaciju lica uradite nekoliko dana pre odlaska kod šminkera.

Napomena: Depilacija lica radi se na nekoliko nedelja, dlačice vremenom neće biti niti veće, jače, niti tamnije. Trakice za depilaciju su oko 200 dinara.

TRETMANI LICA

Nikako, ali nikako ne odlazite na tretmane lica dan, dva pre odlaska kod šminkera. Često se dešava da devojke nakon tretmana imaju upalne procese koji prođu posle nekoliko dana. One koje redovno odlaze na takve tretmane znaju šta mogu da očekuju, a ukoliko planirate da odete prvi put, učinite to bar nedelju dana pre važnog događaja.

ROZACEA I CRVENILO LICA

Ako imate ovakve probleme, pre odlaska kod šminkera, pokušajte da umirite kožu određenim sredstvima koje već koristite. Ne izlažite se preterano suncu i ne konzumirajte namirnice i piće koji vam dodatno nadražuju kožu.

BORE

Ne očekujte da će vam šminker jednim pokretom ruke izbrisati bore koje su se stvarale dugo godina. On raznim tehnikama šminkanja može postići da izgledate mlađe, ali nikako ne pravi "od babe devojku" i verujem da je to svima jasno. Ukoliko želite da vam se ne vide sitnije borice tu je takođe veoma važna hidratacija, lagane masaže lica i maske.

TRAGOVI UMORA


Ukoliko imate izražene podočnjake onda znate da ako ste neispavani ili ste se jednostavno probudili natečeni, ne postoji taj korektor koji će u potpunosti prekriti pomenuti problem. Maska za otklanjanje umora pravo je rešenje. U borbi protiv naduvenih podočnjaka pomoći će razne maskice koje možete pronaći u drogerijama, ali i npr. neke namirnice koje sigurno imate u kući kao što je krastavac. Takođe i tupferi natopljeni čajem od kamilice, nekoliko minuta na očima, uspešno otklanjaju umor. Uz pomoć ovih trikova dodatno ćete i hidrirati područje oko očiju, tako da odmah rešavate dva problema. Dobar trik su i kašike koje ste prethodno ohladili u frižideru. Dokazano otklanjaju natečenost.

izvor
Naravno, devojke koje redovno neguju i čiste kožu lica ne moraju ništa posebno da rade pre odlaska kod profesionalnog šminkera. Ovaj tekst više će značiti devojkama koje se retko šminkaju i po prvi put odlaze kod šminkera.

Ukoliko imate recept za masku koja će pomoći za gore navedene probleme, a koja je vama odlična, pišite u komentarima.




Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark