Skip to main content

Proizvodi koji su me razočarali



Među gomilom proizvoda koje stalno isprobavam nađu se i oni koji mi se nimalo ne dopadnu. Obično ih ili bacim ili prosledim nekom, a neretko se dešava da nastavim da ih koristim. Srećom retko se desi da to budu proizvodi koje sam mnogo platila, tako da se ne razočaram previše.




Dahlia 3 minute maska- Iako ima baš lep miris, ova maska ne radi apsolutno ništa. Nakon nje mi kosa nije mekana niti lepa, tako da uvek moram da stavim moj omiljeni Bad head balzam nakon nje. Trošim je periodično, kada ostanem bez neke druge maske. Nije bila skupa, međutim nikad je ne bih kupila ponovo.




Garnier NEO- kod ovog dezodoransa mi se dopalo to što mu je tekstura slična kremama i ima zaista lep miris, međutim meni je izuzetno slab i nekako brzo nestane, iako se ja ne znojim previše. Kako sam prestala da koristim dezodoranse koji sadrže soli aluminiuma, ovaj svakako planiram da prosledim nekom.





Lilly skidač laka za nokte- Ovaj skidača laka toliko isuši nokte da ne znam zašto ga nisam bacila. Prosto ne mogu da zamislim kakav je onaj koji sadrži aceton. Definitivno zaobiđite ovaj proizvod.





Alverde senka za oči- jedna je od onih senki koje skupljaju prašinu. Dve tamnije nijanse su veoma slabo pigmentovane, tačnije neupotrebljive. Jedino je ova srebrnkasta nijansa odlična kao hajlajt, ali pošto senku ne koristim, totalno zaboravim i na nju.



Ovo je prvi Alverde make-up proizvod koji sam probala, a sve mi se čini da će biti i poslednji.





Essence stay natural korektor- Od ovog korektora nisam ništa ni očekivala tako da se nisam ni mnogo razočarala. Osim što loše izgleda na koži, nijansa je izuzetno svetla, a takve nijanse kod mene samo još više istaknu podočnjake.





NYX xtreme shine- Volim Nyx proizvode i jedva sam čekala da kupim ovaj sjaj. Boja je potpuno po mom ukusu. Mnogo je pigmentovan, tako da je potrebno staviti veoma malo proizvoda i prstom ga razmazati po usnama. To bih mu još i oprostila da nije od onih sjajeva koji se toliko skupljaju na usnama i izgledaju užasno posle određenog vremena. Probala sam na razne načine da ga stavljam, ali ne vredi.



Kao što sam rekla, boja je predivna i neverovatno lepo poveća usne, ali skroz mi je nenosiv, osim ako ne planiram da non-stop visim pred ogledalom i popravljam ga.





Da li ste probale neke od ovih proizvoda? Delimo li isto mišljenje?





Comments

  1. Sto se tice Alverde senki, mozes da kapnes par kapi kapi za oci i bice pigmentovanije. :) Steta za Nyx sjaj, bas je lepa boja. Odlican post. :)

    ReplyDelete
  2. Ne mogu da verujem da ti ne odgovara dahlia maska za kosu, meni je odlična. Ali ja kosu ne farbam i ne peglam, pa je sigurno u tome razlika. Jao da se mučim sa ovim garnier neo proizvodom. I sigurno da necu kupovati, jer me samo nervira.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Plavoj kosi treba baš jaka maska i ova me je privukla jer piše da sadrži keratin, međutim ništa ne radi. :/

      Delete
  3. Skidac laka,ubedljivo najgori koji sam ikad koristila!!!

    ReplyDelete
  4. Od Garnier neo dezodoransa sam samo dobila svrabove a i pakovanje je neprakticno jer kad dodje ispod polovine tubice nema sanse da proizvod izadje, mislim da cu i ja preci na zdravije dezodoranse samo da odlucim koji prvi da probam :) Koji Bed head regenerator koristis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bed head epic volume, kosa je prelepa i sjajna od njega, ja bolji nisam koristila. Evo link ako te zanima nešto više o njemu http://opaciceva.blogspot.com/2015/01/bed-head-by-tigi-proizvodi-za-volumen.html

      Delete
    2. Super, hvala ti, cula sam i za njihov Oatmeal iz Catwalk kolekcije da je odlican, dugo nisam koristila Tigi proizvode a sad mi se cini da cu opet pokusati sa njima :)

      Delete
    3. Nema na čemu. Meni su Tigi proizvodi odlični, ali su nažalost skupi, tako da ne mogu redovno da ih kupujem. :)

      Delete
    4. I ja se tek povremeno pocastim, u Ns ima stalno neko snizenje na Tigi proizvode u Dino cosmetics pa vredi pratiti :)

      Delete
  5. Slažem se za Garnier NEO dezodorans.. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Očigledno su se svi ponadali da je nešto novo, drugačije i dobro, ali su se svi razočarali. :)

      Delete
  6. Ni meni nije odgovarao Neo dezodorans, po meni cist promasaj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš dosta devojaka dele takvo mišljenje.

      Delete
  7. Kupila sam i ja essence korektor frendici za rođendan, i ajde brže bolje idemo ga isprobati kad nikako da iziđe van, na kraju ga je otvorila i uzimala štapićem za uši -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sreća, nije skup, pa mi nije žao. :)

      Delete
  8. Meni je Neo isao na zivce :), to istiskivanje, pa onaj osecaj pod pazuhom, prebrzo trosenje, ma bas je los. Hvala na informaciji za Alverde senke, bas su me zanimale, ali vise ne :) Kristina

    ReplyDelete
  9. Slazem se za Essence korektor, zaista je jako los..Takodje i za Neo dezodorans..Dobra je ideja, ali slabo radi posao, iako se ja, kao i ti slabo znojim..:) Super post..:)

    ReplyDelete
  10. Potpuno se slazem sa tobom za essence korektor kada ga naneses nestane. Inace super post :)

    ReplyDelete
  11. Koji dezodorans preorucujes, posto se ni meni ovaj Garnier ne svidja?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trenutno koristim Nivea dezodorans bez soli aluminiuma i ona mi se nekako pokazala kao najbolja. Godinama sam koristila Dove stikove i oni su odlični.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark