Skip to main content

POtrošeni proizvodi #3


Dok nisam počela da skupljam prazne bočice nisam ni bila svesna koliko u stvari proizvoda koristim, a da sabiram koliko novca potrošim na njih, ne smem. :)

Ovaj put nema mnogo potrošenih proizvoda, jer nisam želela dugo da čekam. Međutim, među njima ima nekoliko od kojih ću teška srca da se odvojim.




Bed head epic volume šampon- Za početak onaj od koga se teško odvajam. Fantastičan šampon, predivnog mirisa. Obožavam Bed head proizvode i žalim što su prilično skupi za naše standarde. Pretpostavljam da ću ga kupiti nekad ponovo. Više o njemu pročitajte na ovde.

Pantenol šampon- Već sam ga hvalila nekoliko puta (pročitajte ovde) i sigurno ću ga kupiti ponovo.

Gliss kur ultimate repair- Volim Gliss kur maske, ovu sam kupila jer mi je maska bila hitno potrebna, ali više mi se dopada ona sa zlatnim pakovanjem.



Nivea pearl & beauty- Sa Nivea proizvodima, a posebno kupkama nikad nema greške. Još nisam naišla na onu koja mi se ne dopada. Miris ove je fenomenalan, intezivan, ali opet nekako blag. Kupke volim stalno da menjam, ali ovu ću verovatno kupiti ponovo.

Sundance krema za samopotamnjivanje- Krema koja je namenjena za lice, ali ja sam je koristila i za telo. Bila sam veoma zadovoljna (više pročitajte ovde). Nastavila bih da je kupujem, ali su je povukli iz prodaje.



Alverde piling za lice- Blag piling, veoma prijatan, dobar za osetljivu kožu, međutim ništa posebno, tako da ne verujem da ću ga ponovo kupiti.

Dermix Anti-age Hydrator- Ko god prati moj blog zna da sam ja oduševljena ovom kremom (recenziju pogledajte ovde). Bila sam prilično tužna kada sam je potrošila, ali su mi Dermixovci poslali novu i oduševili me. Odlična je i za osetljivu kožu kakva je moja.

Balea krema za umivanje- Nisam je potrošila, ali mi je dosadila tako da će da završi u kanti za smeće. Dobar proizvod za suvu kožu, međutim ne čisti dobro. Čak mi se čini da je nekako dodatno zamasti.

Bioten micelarna voda- Iskreno, imala sam predrasude kada je ova micelarna u pitanju, međutim ona se pokazala kao sasvim dobra. Ne iritira kožu, a fino skine šminku, tako da ću je sigurno kupiti ponovo. Cena joj je prilično niska, oko 300 dinara i preporučujem je svima koji ne žele mnogo novca da daju na micelarnu vodu.



Gel protiv virusa i bakterija- Ovaj proizvod, bez obzira na proizvođača, uvek imam u tašni. Odličan je za putovanja ali i kada nemate priliku da operete ruke. 

Afrodita okoloočna krema- Stavila sam je 3 puta u životu i pošto ne planiram da je koristim rešila sam da je bacim. Nije mi potrebna posebna nega oko očiju, a ona ni ne radi ništa posebno, a još mi od nje i suze oči.

Max white one pasta za zube- Iako su skuplje od ostalih, ove Colgate paste su zaista odlične, posebno "optic" koja vidljivo izbeli zube. Sigurno ću nastaviti da ih koristim.

Golden Rose lak za nokte roze- Ovaj lak je prilično redak i potrebno je mnogo slojeva da bi boja bila lepa. Nisam ga potrošila, ali zaista ne volim kada moram lak da mažem u više od dva sloja. Inače volim ove klasične GR lakove i čini mi se da nijedan do sada nije bio ovako redak.

Golden Rose sweet color lak za nokte- Lak odlične gustine, što mi je veoma bitno kada su u pitanju beli lakovi. Već je počeo da se suši tako da je lakiranje otežano. Trenutno sam oduševljena novim GR lakovima o kojima sam pisala u poslednjem postu.

Da li ste koristili ili koristite neke od ovih proizvoda? Kakvo je vaše mišljenje?




Comments

  1. Kao da gledam moje favorite, Dermix, Nivea, bioten i Alverde, sve isto i ja koristim .)

    ReplyDelete
  2. I meni se nije sviđala ova Balea krema za umivanje. Kod mene se pokazala kao fail proizvod.
    Što se tiče ovih golden rose lakova već dosta dugo ih koristim. Ali na kraju se ispada da se svaki razlikuje od bočice do bočice (čak i ako su iste nijanse u pitanju :P ).

    ReplyDelete
    Replies
    1. To nisam primetila, ali ne bi trebalo da im se dešava. :))

      Delete
  3. Koristila sam Pantenol sampon i stvarno je super i meni je odgovarao. Niveine tusiralice obozavam, odlicne su. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pantenol šampon mi je otkriće jer ništa nisam očekivala. :)

      Delete
  4. I meni je Bioten micelarna bila otkrice, jedino mi je smetao onaj prejaki miris :|. Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je miris odličan, a što je neverovatno uopšte ne smeta mojoj osetljivoj koži.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark