Skip to main content

VOLLARE Pro oil serum za kosu - Intensive repair

S obzirom na to da kosu redovno stilizujem koristeći razne prese, a i farbam se u plavo godinama, smatram da mi je neophodna dodatna nega u vidu seruma i ulja. Oni mogu da se koriste na nekoliko načina, a i prilično dugo traju jer je potrebno naneti samo malu količinu.


Serum Vollare Pro oil namenjen je suvoj i oštećenoj kosi. Njegova formula je bogata uljima, posebno arganovim, koja hidriraju kosu, uglađuju neposlušne vlasi, povećavaju fleksibilnost i štite od oštećenja i UV zraka.


Ovaj proizvod može da se koristi na nekoliko načina:

- Pre pranja kose za dodatnu negu
Serum nanesem uveče na krajeve. Stavim više proizvoda, zamotam kosu i tako prespavam. Ujutru je operem. To ne radim svaki put već samo onda kada imam osećaj da je kosi potrebna dodatna hidratacija.

- Nakon pranja 
Na kosu prosušenu peškirom (nikad potpuno mokru) nanesem serum. Nikad ga ne stavljam na gornju polovinu kose kako ne bih umastila teme. Osim što će negovati vlasi, ovaj proizvod će pomoći pri lakšem stilizovanju i zaštitiće kosu.

- Nakon stilizovanja 
Nakon sušenja i stilizovanja nanesem ovaj proizvod na krajeve kako bih ih učinila glatkim. Posebno je dobar kod neposlušne kose.


Možete da ga koristite i svakog dana ukoliko smatrate da je nephodno. Odlično je to što ovaj serum NEĆE DODATNO ZAMASTITI KOSU NITI JE UČINITI TEŠKOM.

Iako je prilično mastan, nema laganu formulu i deluje da će da optereti kosu, on to zaista ne radi. Naime, čini je glatkom i svilenkastom. Pruža joj lep sjaj.


Miris mu je blag i prijatan.

Ovaj proizvod možete naručiti na sajtu kozmetikaiparfemi.rs po ceni od 475 dinara. Takođe, sve Vollare serume možete pronaći i u DM drogerijama.



Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark