Skip to main content

INGRID - Podloga za šminku (hidratacija) i Tečni puder Ideal face

Brend Ingrid posebno se ističe kvalitetom makeup prajmera kao i njihovom ponudom. Naime, postoji šest različitih podloga u zavisnosti od toga koje su vaše potrebe. Prajmer za hidrataciju poslednji je koji sam isprobala i koji mi se do sada najviše dopao. Takođe, puder Ideal face ima formulu koja mojoj koži najviše odgovara.


Ova baza je savršena podloga za svaki puder posebno ukoliko imate suvlju kožu. Teksturom podseća na hidratantne kreme. Vrlo je lagana i vlaži kožu ostavljajući je mekom i svilenkastom. Daje licu svežinu i blistav izgled.


Nisam primetila da mi dodatno zamasti kožu ili učini da ona brže prosija u toku dana. Takođe, ni na koji način mi ne iritira lice. Ima blag miris.

Puder lepo "legne" na kožu nakon ove baze, a ona obećava i duže trajanje šminke.


Dolazi u staklenoj bočici od 30 ml.

Cena ovog prajmera je 899 dinara i možete da ga poručite ovde.

Ideal face puder namenjen je svim tipovima kože ali bih ga ja preporučila više suvljoj ili normalnoj koži. Ima sjajnu završnicu i pruža blistav izgled.


Puder nije težak na licu. Lepo ujednači ten. Izgleda vrlo prirodno. Ne ističe suve delove.

Najviše mi se dopada od svih Ingrid pudera koje sam do sada probala jer se najmanje primećuje na licu i ne oksidira previše.

Lepo se nanosi i četkom i sunđerom. Kada je reč o prekrivanju, ono je srednje. Naime, može da mi prekrije i crvenilo i neke sitne nepravilnosti.


Ne prosijava previše u toku dana, naravno ja ga uvek setujem.

Lice je meko i hidrirano nakon njega jer sadrži prirodni betain koji stimuliše stvaranje kolagena. Nema neprijatnog osećaja zatezanja. Ne menja teksturu u toku dana i ne skida se previše sa lica, tačnije postojan je.


Nijansa 15 natural, koju ja imam, ima više roze podton. Tako da obratite pažnju, ukoliko imate drugačiji podton, ova nijansa sigurno nije za vas.

Cena ovog pudera iznosi 735 dinara i možeta da ga poručite ovde.

Da li koristite ove proizvode?







Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark