Skip to main content

GOLDEN ROSE KARAVAN

Golden Rose karavan od 3. maja obilazi gradove po Srbiji i svi ljubitelji šminke imaju sjajnu priliku da na jednom mestu pronađu omiljene ali i isprobaju nove proizvode.


Meni je GR jedan od omiljenih brendova, ne samo zato što ima odlične proizvode, već i zbog toga što prati trendove i stalno radi na poboljšanju kvaliteta. Određeni proizvodi su mi favoriti već godinama i, ma koliko isprobavala druge brendove, čak i skuplje proizvode, uvek im vraćam.



U ovom karavanu možete da pronađete ceo GR asortiman ali i neke druge proizvode koje uvozi Danijela commerce kao što su parfemi i prskalice za telo brenda Roxanne.
Takođe, devojke iz GR tima pružiće vam uslugu besplatnog šminkanja, a to je odlična prilika da proizvode isprobate na licu pre kupovine.


Kada je reč o GR proizvodima, imam mnogo favorita a s tim u vezi i preporuka za vas. Definitivno smatram da bi trebalo da, ukoliko već niste, isprobate nove City style palete. One sadrže 9 senki za oči, rumenilo, bronzer i hajlajter te su vrlo praktične, ali pre svega kvalitetne.

Takođe, ne treba da preskočite maskare koje su zaista savršene. Ja imam dva favorita već godinama i uvek ih iznova kupujem. Paletu za konturisanje koristim već duže vreme. Ona ima proizvode koji se sjajno blendaju i najlepši hajlajter koji sam do sada probala.


Diamond breeze kolekcija je nešto na šta definitivno treba da obratite pažnju jer ima proizvode koji su vam neophodni za letnje makeup look-ove. Moji favortiti su tečna senka, hajlajter i sjaj za usne.


Ukoliko volite sjajeve za usne, Vinyl gloss morate da probate. Pigmentacija je odlična, prijatni su, ne lepe se previše, a pružaju fantastičan sjaj.


Tečni puder Total cover jedan je od mojih omiljenih pudera. Lepo prekriva, dugotrajan je, a odličan i za suvu kožu. Iz iste kolekcije, moja preporuka je i transparentni kameni puder.


Proizvod o kome se sigurno najviše priča jeste mat tečni karmin za usne. On ima savršenu pigmentaciju, vrlo je prijatan i postojan. Sada su tu i nove nijanse koje će, sasvim sam sigurna, zadovoljiti svačiji ukus.


Od noviteta još izdvajam i dve palete. Jedna je mat, sa proizvodima za konturisanje, dok je druga paleta sa hajlajterima.


Ukoliko do sada možda niste znali, moram da napomenem da GR ima i veliki izbor četkica za šminkanje. Moj favorit je ovalna četka za konturisanje. A tu su i trepavice koje će upotpuniti svaki makeup look.


Moj izbor, ovaj put, bili su uglavnom proizvodi koje do sada nisam probala. Jedino sam ponovo uzela Total cover puder u nijansi 03 i moju omiljenu maskaru. Ova maskara je savršena ukoliko imate kratke i spuštene trepavice.


Smart liner (mat) uzela sam na preporuku i za sada mi se četkica veoma dopada. Takođe, imala sam želju da isprobam i trepavice. Odlučila sam se za individualne jer pružaju mnogo bolji efekat. Short su sasvim dovoljno duge, posebno ukoliko nemate velike oči ili jednostavno volite prirodniji izgled.


Želela sam da isprobam i jednu od novih nijansi mat tečnog karmina. Ovaj put odlučila sam se za onu u broju 32.


Paletu za konturisanje nisam mogla da preskočim jer me zanima da li je jednako dobra kao i ona koja, osim kontur proizvoda, sadrži i rumenilo i hajlajter.


Kod maramica za skidanje šminke privuklo me je to što nemaju parabene ni alkohol, te se nadam da će odgovarati mojoj osetljivoj koži.


Fiksator sam želela da isprobam već duže vreme i trudiću se da vam što pre napišem utiske. Njegova cena je samo 464 dinara.

Nisam mogla da odem ni bez ove prskalice za telo koja zaista divno miriše i prilično osvežava. Verujem da će mi biti verni pratilac tokom čitavog leta.


GR je pripremio i poklone za kupce. Naime, ako kupite dva proizvoda, kao poklon dobićete mini mat karmin. Uz kupovinu tri proizvoda, dobijate senku za oči. A uz četiri dobijate i karmin i senku ali i držač za lak.


GR karavan obilaziće gradove do kraja juna. Na sajtu grkaravan.rs možete da pogledate kada će biti u vašem gradu ili negde u blizini. Javite šta ste to kupili i šta vam se posebno dopada.








Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark