Skip to main content

LLUMS - matte lip cream

Od samog pojavljivanja brenda Llums u Lilly drogerijama, čini mi se da su svi jedva čekali mat karmine u tečnom obliku. Ovakva vrsta proizvoda i dalje je veoma popularna, a Llums se potrudio da napravi, mogu slobodno da napišem, dobar karmin.


Iako sam pre ljubitelj karmina u potpuno tečnom obliku, nemam mnogo zamerki ni kada je ova kremasta, mus tekstura u pitanju.


Ono što me je prvo pozitivno iznenadilo jeste odabir nijansi. Sve su veoma lepe, atraktivne, nosive i u trendu. Mada sam imala želju da isprobam prelepu nude nijansu ipak, vođena lošim iskustvom sa sličnom nijansom iz Aurine nove kolekcije, odličula sam se za crvenu 102 truly red.


Pigmentacija ovog karmina je predivna. Daje potpuno prekrivenost iz samo jednog sloja.

Usne izgledaju perfektno. Karmin neće istaći svaku boricu i neće naglasiti suve delove. (ovde pogledaj kako izgleda na usnama)
Potrebno mu je malo više vremena da se potpuno osuši i u tome se razlikuje od klasičnih mat tečnih ruževa.


Čak i kada se potpuno osuši, karmin će ostajati na čašama i priboru za jelo, ali  ne mnogo što me je prilično iznenadilo. Očekivala sam da se više skida. Takođe, vrlo brzo će početi da se skida sa unutrašnjeg dela donje usne (što se meni dešava i sa svim ostalim mat karminima). Međutim, odlično je to što možete da ga popravite i dodate sloj na mestima gde je nestao a da, pri tom, ne pokvarite celokupni izgled. Na drugim delovima usana neće se tako lako skinuti. Ne razmazuje se, tačnije "ne beži" sa ivica i ne ostaje na zubima.


Karmin ima blago špicast aplikator koji bi trebalo da alakšava nanošenje, međutim ja sam izgleda navikla na one zaobljene ili mi je jednostavno tekstura ovog ruža problematičnija za aplikaciju. Naime, potrebno mi je daleko više vremena da karmin lepo nanesem i iscrtam ivice usana. Mnogo mi je lakše kada su u pitanju tečne teksture. Čini mi se da bi dobro rešenje bilo prvo usne uokviriti olovkom.

Takođe, primetila sam da, ma koliko sama tekstura bila vrlo prijatna, karmin ipak malo isušuje usne nakon određenog vremena. Tačnije, osetite ono blago zatezanje i imate želju da usne premažete slojem balzama.


I pored istnih mana, meni se ovaj proizvod dopao i sasvim sigurno ću da kupim još neku nijansu.

Da li ste ga probale? Pišite mi utiske!






Comments

  1. Divna je boja :) nisam skoro bila do Lilija ali moram da svratim i da kupim sebi koji ruž :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ću sigurno uzeti još neku nijansu. :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark