Skip to main content

PROIZVOD NEDELJE - Veoma povoljna Brooklin cosmetics olovka za obrve


Volim da isprobavam olovke za obrve jer su one jedan od proizvoda koje najbrže i potrošim pa samim tim i često kupujem. Uvek se pre odlučim za olovku nego senku zbog preciznosti i praktičnosti, a kada su u pitanju olovke prednost dajem onima koje se ne režu.

Nedavno sam bila u Tiffany parfimeriji u Novom Sadu i devojka mi je preporučila da probam upravo ovu olovku za obrve. 



Prvi put sam čula za Impalinu liniju Brooklin cosmetics te stvarno nisam znala šta da očekujem, ali s obzirom na cenu od 190 dinara znala sam da ne mogu mnogo da pogrešim. 

Olovka je na odvrtanje što se meni dopada. S jedne strane ima češljić koji meni nije od velike pomoći, s obzirom na to da nemam guste obrve i ne treba mi preterano raščešljavanje. Više volim četkicu kojom mogu da izblendam i ublažim linije.



Olovka je malo deblja i nije previše precizna kao što je npr. Golden Rose, ali njome vrlo lepo i lako mogu da iscrtam i popunim obrve.

Dopada mi se pigmentacija koja je veoma dobra kao i nijansa koja nije previše topla. Iako imam plavu kosu, moje obrve su sivkaste tako da mi previše tople nijanse uvek izgledaju čudno.



Ovaj proizvod je dugotrajan. Ostaje na mestu sve dok ne skinem šminku. Inače, olovke su mi su dugotrajnije nego senke i to je jedan od razloga što im uvek dajem prednost.

Takođe, ona je dovoljno tvrda da njome može lepo da se radi. Mekše olovke se brže troše.

U pakovanju dobijete sasvim dovoljnu količinu proizvoda. 



Ukoliko u nekoj lokalnoj parfimeriji pronađete ovaj brend obavezno probajte olovku za obrve. Ako ste je probale, pišite mi utiske!

Pratite novosti i na Instagramu!




Comments

  1. Ja sam baš tu olovku kupila isto u Tiffany parfimeriji u Novom Sadu i sviđa mi se i boja i pigmentacija, a i češljić. :)

    ReplyDelete
  2. Ako nađem negde u Nišu, probaću sigurno. Koje druge olovke znaš da idu na sivkasto, a dostupnije su?

    ReplyDelete
    Replies
    1. GR ima olovke što se režu i imala sam jednu koja ide na sivkasto. Ali ne mogu da se setim koji je broj.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark