Skip to main content

PROMAŠAJ ILI PROIZVOD NEDELJE? Llums True Skin tečni puder


Popularan brend Llums, koji možete pronaći u Lilly drogerijama, od nedavno u svojoj ponudi ima i tečni puder koji je odmah zainteresovao mnoge devojke. S obzirom na to da se radi o jeftinijem brendu, sa proizvodima solidnog kvaliteta, i ja sam bila prilično radoznala i morala sam odmah da isprobam ovaj puder.

Recenzije koje sam pročitala i pogledala bile su prilično pozitivne, a da li i ja delim takvo mišljenje, pročitajte u nastavku.


Puder dolazi u tubici od 30 ml. Iako više volim ambalaže sa pumpicom, nemam ništa protiv ovakvih pakovanja.


Namenjen je svim tipovima kože što je meni uvek problematično. Uglavnom sam imala loša iskustva sa proizvodima koji navodno odgovaraju svima. Takođe, on obećava matiranje ali ujedno i hidrataciju.

Puder je srednje gustine. Kada ga razmazujem prstima mala količina je potrebna za celo lice, međutim kada to radim četkom ili sunđerom, potrebno je značajno više. Najbolje mi se pokazalo nanošenje sunđerom.


Videla sam da devojke pišu da je prekrivna moć srednja do potpuna, ali ja zaista ne mogu da se usaglasim sa tim. Prekrivna moć mu je srednja, čak vuče ka laganoj ukoliko ga nanosite sunđerom, bez neke preterane moći nadograđivanja. Dakle, ne može da prekrije crvenilo, flekice i druge nepravilosti, bar na mom licu. S tim u vezi sličan je Maybelline-ovom Fit me mat puderu.

Ima blistavi efekat, a opet nekako bude mat. Vrlo čudna kombinacija koja bi mogla da odgovara onima koji imaju masniju kožu ali vole blistav izgled. Koža izgleda sveže što mi se dopada.


Ne uvlači se preterano u borice, ali je zbog tog blistavog efekta sklon da malo naglasi pore.

Nema efekta maske, nije težak na licu ali opet vidi se da imate puder. Nije od onih formula koje se potpuno stope sa tenom.

Kači se za suve delove na obrazima, oko nosa ili između obrva.

Prvi put sam ga nanosila bez prajmera i već nakon dva sata prosijalo mi se čelo, nos i deo oko nosa. Drugi put sam koristila Max factor prajmer i nisam se prosijala ni nakon više od tri sata. (Svaki put matiram T zonu)


Primetila sam da nakon određenog vremena puder počinje da izgleda veoma loše na licu. Uvuče u borice oko usana i na čelu, čak iako stavljam transparenti puder, a na nosu i obrazima izgleda pomalo brašnjavo. Ne bih se usudila da ga nanosim ukoliko duže planiram da budem van kuće ili ako imam neku važniju priliku tog dana.

Ima miris, međutim nije intezivan i brzo nestaje nakon nanošenja.

Primetila sam da mi pomalo iritira lice. Naime, nakon skidanja šminke moje crvenilo na licu je pojačano, iako tokom dana ne primetim da mi puder smeta. Nisam primetila da mi je isušio kožu.

Pre navedenim karakteristikama puder bi najviše odgovarao normalnoj koži bez preteranih nepravilnosti. Devojke sa veoma suvom kožom definitivno treba da ga zaobiđu.

True Skin puder dostupan je u 6 nijansi. Čini mi se da izbor nije najsrećniji. Devojke veoma svetle puti neka ga odmah zaborave. 

Kada uzmemo u obzir cenu od 569 dinara, smatram da je ovo solidan proizvod, ali daleko od toga da sam oduševljena i da ću ga kupiti ponovo.

*S obzirom na to da je ovo negde prvi utisak, ukoliko mi se mišljenje bude promenilo, obavestiću vas u nekom od narednih postova!

Da li ste probale ovaj puder? Kakvo je vaše mišljenje?












Comments

  1. Uh , baš nam se razlikuju utisci :D Ja sam, ajd da ne preteram sad, ali ostala
    pozitivno iznenađena time koliko mi je ovaj puder legao. Počev od solidne moći prekrivanja,
    do osećaja na licu, toga kako se ponaša kako dan odmiče. Veruješ li da se sa mnogo skupljim i hvaljenijim puderima moja koža ovih meseci sijala i isijavala, dok sa ovim to nije slučaj? Matiram ga malo givenchy prizmicom čisto da bih lakše nanela rumenilo i hajlajter posle, ali i bez njih se jako lepo ponaša i drži na licu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem ti i zato ću da ga ostavim za malo hladniji period da vidim kako će da se ponaša. Probala sam na razne načine da ga nanesem i iskombinujem i nijednog momenta me nije oduševio.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark