Skip to main content

MAX FACTOR Velvet matte karmin


Max factor nedavno je lansirao kolekciju karmina koji su bogati uljima i koji pružaju mat izgled a ujedno i hidriraju usne.

U pitanju je neverovatno prijatan ruž koji dolazi u elegantom pakovanju sa mat poklopcem.


Ima prijatan i blag miris.

Tekstura je kremasta i vrlo lepo hidrira usne i čini ih baršunastim. Nijednog momenta nije neprijatan, ne zateže, ne skuplja se i ne razliva.

Pigmentacija je fenomenalna. Potpuno prekrije usne iz jednog poteza.


Moja nijansa je 30 desire koja je nešto između crvene i narandžaste. Nekako vatrena, odlična je za letnji period.




Definitivno savršen mat karmin koji će vam bez problema trajati nekoliko sati, a imaćete osećaj kao da ništa nemate na usnama.

Kako vam se dopada ovaj Max factor ruž?

*pr proizvod




Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

LOREAL Magic Retouch- Sprej za momentalno prikrivanje izrastka

Kada sam u reklami videla ovaj sprej bila sam prilično zainteresovana da ga probam s obzirom na to da se kod plavuša izrast vrlo brzo vidi i bilo šta što ga instant prekriva bilo bi od velike koristi, međutim, kupila sam potpuno drugačiju nijansu od moje boje kose.