Skip to main content

INGRID Extra long maskara


Kada sam vas nedavno na Fejsbuku pitala o kom to proizvodu Ingrid kozmetike biste želele da čitate, većina je pomenula baš ovu maskaru.

Verujem da kao i ja, mnoge devojke se prilično zainteresuju kada pročitaju da maskara obećava dužinu. S obzirom na to da ja imam veoma kratke trepavice, ono što tražim od svake maskare svakako je produžavanje.


Ono što mi se odmah dopalo, kada je ova maskara u pitanju, jeste četkica. Normalne je veličine, blago sužena na kraju i zaista dolazi do svake dlačice bez problema. 

Lepo rašćešljava trepavice i ne slepljuje ih. 



Takođe mi se dopalo što ne kupi previše proizvoda i nije mnogo vlažna. S tim u vezi mogla sam odmah da je koristim ne čekajući da se malo osuši.

Zbog toga što nije previše vlažna mislila sam da će brzo da se osuši, ali i nakon nekoliko meseci, maskara je ista kao i prvog dana.


Međutim, ona moje trepavice ne izduži značajno te nikako ne mogu da se usaglasim sa proizvođačem da daje ekstra dužinu. Više da neki prirodan i uredan izgled, stoga je dobar izbor za dnevnu varijantu. Ja je kombinujem sa drugim maskarama i onda dobijam dobre rezultate.



Moram da napomenem da se ne preslikava na gornji kapak i ispod oka tokom dana, što mi je izuzetno važno. Zaista ostane na trepavicama dok ne skinete šminku. Takođe, lako se skida.

Njena cena je 399 dinara i možete je poručiti ovde.

Moje trepavice su veoma zahtevne, zato ja volim maskare sa dramatičnijim efektom, ali ukoliko tražite onu koja će vam dati prirodniji izgled, probajte ovu i javite mi utiske!

*pr proizvod










Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

LOREAL Magic Retouch- Sprej za momentalno prikrivanje izrastka

Kada sam u reklami videla ovaj sprej bila sam prilično zainteresovana da ga probam s obzirom na to da se kod plavuša izrast vrlo brzo vidi i bilo šta što ga instant prekriva bilo bi od velike koristi, međutim, kupila sam potpuno drugačiju nijansu od moje boje kose.