Skip to main content

SEPHORA Honey lip scrub


S obzirom na to da su mat karmini popularni i ove sezone besprekoran izgled usana je nephodan. Kako bi usne bile najbolje pripremljene za takve ruževe važno je, pored nanošenja balzama, da ih i redovno pilingujete.

Već duže vreme želela sam da pronađem dobar piling koji će mi ujedno biti i jednostavan za korišćenje. Upravo je takav ovaj Seforin lip scrub.


Moram da priznam da sam se prilično zainteresovala za ovaj proizvod nakon što su neke jutjuberke iznele svoje pozitivno mišljenje o njemu. 

Piling na prvi pogled izgleda kao labelo, a pakovanje je od čvrstog kartona i sve je u znaku meda. 


Iako deluje tako, piling uopšte nije nežan. Dakle, baš će vam lepo ispilingovati usne i skinuti sve one suve delove, a usne će ostati predivno glatke i mekane.

Odlično pilinguje i ostavlje usne mekim, glatkim i negovanim.

Imate osećaj kao da samim šećerom prelazite preko usana, a toliko je slatko i ukusno da ćete ubrzo nakon nanošenja i pojesti piling. :)


Meni nakon njega nije neophodan balzam jer usne zaista budu nahranjene, ali se korišćenjem i labela postigne najbolji mogući efekat.

Ranije sam koristila pilinge koji su bili u teglici, međutim ovaj u stiku mi se mnogo više dopada. Nanošenje je zaista lako i brzo, a rezultati su odmah vidljivi.


Količina od 3,5g slična je količini klasičnih karmina, a cena je 670 dinara. 

Smatram da je ovo odličan proizvod posebno ukoliko ste ljubitelji mat karmina ili jednostavno želite da vam usne uvek izgledaju besprekorno.

Da li ste probale Seforin piling? Kakvi su vaši utisci?


Comments

  1. Volim ovaj piling i koristim otkako se pojavio, jer sam prethodno konstantno tražila po prodavnicama piling za usne u stiku. Međutim, jako me je razočarao kada je počeo da se uglačava i prestao da biva pravi, zrnasti, onako jak piling. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije valjda da se uglača posle određenog vremena?! :(

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

FARMASI BB krema- proizvod koji morate da probate!

Već duže vreme ne koristim bb kreme jer imaju prilično lagano prekrivanje koje mi je nedovoljno, međutim Farmasi bb krema me je potpuno oduševila.
Ne znajući gotovo ništa o ovom brendu nisam zaista mnogo očekivala od ove kreme, ali sam bila i više nego zadovoljna kada sam je prvi put nanela.
Farmasi bb krema sadrži ulje makadamije koje celodnevno hidrira kožu. Vitamin B3 daje koži prirodan sjaj. Ekstrakt zobi hrani i obnavlja kožu. Protein svile smekšava i izjednačava ten. Kolagen i arganovo ulje pomažu u smanjenju sitnih bora i usporavaju starenje kože. Čak prekriva i dlačice.

Ova krema ima prilično laganu teksturu ali iznenađujuće dobro prekrivanje što nije karakteristično za bb kreme. Čak je bolja i od nekih pudera koje imam u svojoj make-up kolekciji. Zaista će dobro prekriti određene nepravilnosti. Međutim kod veoma izraženog crvenila potrebno mi je dodatno prekrivanje korektorom.
Nadogradiva je što je takođe odlično. Ne čini da koža izgleda kejki, nekako se potpuno stopi sa tenom.

Či…

SVE POPULARNIJA FEJK ŠMINKA! Poznate ličnosti reklamiraju kineske kopije

Zašto je fejk, kineska šminka, i pored odlične ponude veoma pristupačne i dobre kozmetike u drogerijama i parfimerijama, postala toliko popularna?
Ovu temu pokrenula sam pre nekoliko dana na Instagramu šokirana brojem poznatih ličnosti koje vrlo rado promovišu fejk šminku kao i količinom Instagram i Fejsbuk stranica kojih je svakim danom sve više, a koje prodaju pomenute proizvode.

Zašto sam osudila poznate ličnosti? 

Samopotamnjivanje- proizvodi DM drogerie

Poznato je koliko su žene, ali i muškarci ludi za preplanulim tenom i da je on uvek u trendu. S obzirom na to da je sunce iz godine u godinu sve opasnije, te se preterano izlaganje sučevim zracima ne preporučuje, a o opasnosti solarijuma ni ne treba da pišem, mnogi pribegavaju upotrebi raznih krema za samopotamnjivanje.
Iako boja tena prilikom sunčanja i ona koju dobijate koristeći ove kreme ne može da se poredi, ipak je samopotamnjivanje pametnije rešenje. Tamnjenje se postiže tako što DHA (dihidroksiaceton), supstanca proizvedena u laboratoriji koju stvara naš organizam kada se izlaže suncu, reaguje sa aminokiselinama karotena u epidermu. Kreme deluju samo na gornje slojeve epiderma, a to je osnovna razlika između njih i solarijuma.
Proizvodi za samotamnjenje postoje u obliku kreme, spreja, gela i ulja. Na našem tržištu ima mnogo proizvođača koji u svojoj ponudi imaju samopotamnjivače. Ja ću u ovom postu predstaviti one koje proizvodi dm.