Skip to main content

MAX FACTOR Smooth miracle prajmer


Prajmer, o kome ću pisati u ovom postu, počela sam nedavno da koristim i istog momenta, kada sam ga prvi put nanela na kožu, postao je moj favorit.

On dolazi u pakovanju (30ml) sa pumpicom koje mi je uvek praktično, pogotovo ako pumpica veoma dobro funkcioniše, kao ova, pa mogu lako da doziram količinu koju želim.

Tekstura ovog prajmera slična je kremi. Ono što me je oduševilo jeste efekat koji ostavlja na koži: divna, zaglađena, meka, ujednačena, čak i neobično hidrirana koža koja je apsolutno spremna za puder.



On smanjuje vidljivost pora, mada ja ni nemam veliki problem sa njima, i popunjava borice.

Ono što mi se dopada jeste činjenica da na njega puder lepo "legne" i da izgleda mnogo bolje nego kada ga ne koristim. Takođe sam primetila da ovaj prajmer produži trajanje pudera i da ne dozvoljava da lice prosija u toku dana.



Ima malo jači miris silikona (?) ali on vrlo brzo nestaje i meni zaista ne smeta. 

Veoma brzo se upije tako da možete odmah naneti puder i nastaviti sa šminkanjem. 

Nisam primetila da mi na bilo koji način iritira kožu.




Ovaj proizvod će se svakako naći u mojim prolećnim, ali sasvim sigurno i godišnjim favoritima, stoga vam preporučujem da ga probate.

Ukoliko ste ga probale ili ga koristite, pišite mi utiske!

U narednom periodu očekuju vas i recenzije ovih Max factor proizvoda...



*pr proizvod



Comments

Popular posts from this blog

FARMASI BB krema- proizvod koji morate da probate!

Već duže vreme ne koristim bb kreme jer imaju prilično lagano prekrivanje koje mi je nedovoljno, međutim Farmasi bb krema me je potpuno oduševila.
Ne znajući gotovo ništa o ovom brendu nisam zaista mnogo očekivala od ove kreme, ali sam bila i više nego zadovoljna kada sam je prvi put nanela.
Farmasi bb krema sadrži ulje makadamije koje celodnevno hidrira kožu. Vitamin B3 daje koži prirodan sjaj. Ekstrakt zobi hrani i obnavlja kožu. Protein svile smekšava i izjednačava ten. Kolagen i arganovo ulje pomažu u smanjenju sitnih bora i usporavaju starenje kože. Čak prekriva i dlačice.

Ova krema ima prilično laganu teksturu ali iznenađujuće dobro prekrivanje što nije karakteristično za bb kreme. Čak je bolja i od nekih pudera koje imam u svojoj make-up kolekciji. Zaista će dobro prekriti određene nepravilnosti. Međutim kod veoma izraženog crvenila potrebno mi je dodatno prekrivanje korektorom.
Nadogradiva je što je takođe odlično. Ne čini da koža izgleda kejki, nekako se potpuno stopi sa tenom.

Či…

Samopotamnjivanje- proizvodi DM drogerie

Poznato je koliko su žene, ali i muškarci ludi za preplanulim tenom i da je on uvek u trendu. S obzirom na to da je sunce iz godine u godinu sve opasnije, te se preterano izlaganje sučevim zracima ne preporučuje, a o opasnosti solarijuma ni ne treba da pišem, mnogi pribegavaju upotrebi raznih krema za samopotamnjivanje.
Iako boja tena prilikom sunčanja i ona koju dobijate koristeći ove kreme ne može da se poredi, ipak je samopotamnjivanje pametnije rešenje. Tamnjenje se postiže tako što DHA (dihidroksiaceton), supstanca proizvedena u laboratoriji koju stvara naš organizam kada se izlaže suncu, reaguje sa aminokiselinama karotena u epidermu. Kreme deluju samo na gornje slojeve epiderma, a to je osnovna razlika između njih i solarijuma.
Proizvodi za samotamnjenje postoje u obliku kreme, spreja, gela i ulja. Na našem tržištu ima mnogo proizvođača koji u svojoj ponudi imaju samopotamnjivače. Ja ću u ovom postu predstaviti one koje proizvodi dm.


INGRID KOZMETIKA- Prajmer, Baza za senku i Korektor

Pre manje od mesec dana napisala sam vam prve utiske za Ingrid proizvode koji su bili sasvim dobri, a i sada nakon testiranja moram da istaknem da se oni nisu mnogo promenili.

Svi proizvodi ušli su u moju svakodnevnu make-up rutinu što mislim da dosta govori o njihovoj delotvornosti.


BAZA PROTIV CRVENILA