Skip to main content

FRUDIA kreme za lice

Korejska kozmetika poznata je kao najkvalitetnija i karakteristična je po formuli koja podrazumeva veće prisustvo aktivnih sastojaka u svakom pojedinačnom proizvodu. Obuhvata širok spektar različitih proizvoda za negu i čišćenje lica: od umivalica, krema, tonika do seruma i raznih maski.


Ovaj put, isprobala sam tri kreme za lice brenda Frudia. Voće je prirodan izvor antioksidanasa, a ovaj brend je to iskoristio i pronašao način da kožu učini lepom i sjajnom.


Frudia Blueberry Hydrating krema

Sadrži antibiotik iz borovnice u koncentraciji od 77%. Koži pruža energiju, hidrataciju i dodatni osećaj svežine.


Ima gelastu teksturu. Vrlo malo proizvoda je potrebno za celo lice. Odmah se upije, te je pogodna i za nanošenje pre šminkanja. Pruža potrebnu hidrataciju i ja najviše volim da je koristim ujutru.


Lice je nakon nje glatko, nežno i hidrirano. Potpuno odgovara mojoj osetljivoj koži jer je ne iritira i nema agresivan miris.

Frudia Pomegranate Nutri-Moisturizing krema

Sadrži 63% nara koji se još naziva i voćem lepote. Polifrenoli iz ovog voća održavaju kožu lica elastičnom, glatkom i bez bora.

Ima laganu teksturu i čini kožu vlažnom i hidriranom. Takođe je hrani i pruža zdrav izgled, a koža je nakon nje blistava i sjajna.


Ni na koji način ne iritita osetljivu kožu. S obzirom na to da je čini sjajnom i hidriranom, preporučujem je u jutarnjoj rutini za divan osećaj tokom celog dana.

Frudia Avocado Relief krema

Sadrži ekstrakt avokada koji je bogat amino-kiselinama (62%). Namenjena je gruboj, slaboj i iritiranoj koži i, s tim u vezi, savršena u ovom hladnijem periodu kada koža trpi usled vremenskih uslova.

Obećava da, nakon samo dve nedelje svakodnevnog korišćenja, ojačava zaštitni sloj kože i sprečava gubitak vlažnosti. Brzo umiruje iritiranu i crvenu kožu koja je postala slaba usled uticaja štetnih faktora spoljašnje sredine i izloženosti svakodnevnom stresu. 


Sadrži i pantenol koji se brine o suvoj koži. 

Ima bogatiju tekturu koja ostavlja lepljiviji osećaj na licu neko vreme. S tim u vezi, ova krema je idealna za večernju negu.

S obzirom na to da je prošao "test iritacije kože", ovaj proizvod možete bez straha da koristite i na osetljivoj koži.

Pomenute kreme, kao i sve Frudia proizvode, možete naručiti na sajtu onlinekozmetika.com

Proizvodi koje sam ja testirala dolaze u pakovanju od 10g i cena je 642 dinara. Postoji i pakovanje od 55g (cena oko 3000 rsd).

Osim na sajtu onlinekozmetika.com, ove proizvode možete pronaći i u Lilly drogerijama.










Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

LOREAL Magic Retouch- Sprej za momentalno prikrivanje izrastka

Kada sam u reklami videla ovaj sprej bila sam prilično zainteresovana da ga probam s obzirom na to da se kod plavuša izrast vrlo brzo vidi i bilo šta što ga instant prekriva bilo bi od velike koristi, međutim, kupila sam potpuno drugačiju nijansu od moje boje kose.