Skip to main content

TIME TO PRIME! Sunkissed prajmer za lice

Pore dolaze s godinama i, ma koliko se trudile da pravilno i redovno čistimo lice, one su ipak tu. Kako bismo ih sakrile ili bar ublažile njihovu vidljivost, koristimo razne prajmere. Takvi prajmeri, osim što prikrivaju pore, trebalo bi i da sprečavaju mašćenje kože. Iako mnoge devojke ovakve proizvode koriste samo u posebnim prilikama, ja prajmer volim da nanosim svakog dana, ukoliko on ne opterećuje moju kožu.


Jedan takav počela sam da koristim pre određenog vremena i dopao mi se iz nekoliko razloga.

Sunkissed prajmer lepo zagladi kožu i odlično je pripremi za nanošenje pudera. S obzirom na to da pore imam samo oko nosa i malo na T-zoni, nanosim ga isključivo na taj deo lica.


Kada su ovakvi proizvodi u pitanju, veoma je važno da ih nanosite u maloj količini. Ukoliko preterate, možete da dobijete neželjeni efekat.

Ovaj prajmer lepo popuni pore, pa one nisu mnogo vidljive kada nanesete puder. Takođe, kada ga koristite, koža se manje masti, a samim tim i šminka duže traje.


Ima silikonsku teksturu i plašila sam se da mi ne začepi pore, međutim on mi nije izazvao pojavu bubuljica niti bilo kakve upalne procese.

Kada je reč o izboru prajmera, morate voditi računa o tome koji tip kože imate. Ukoliko vam je ona suva, nikako ne bi trebalo da koristite ovakve prajmere. Za vaš tip kože jesu oni koji hidriraju i imaju teksturu kreme. Ako imate mešovitu kožu, tačnije masniju T-zonu, a suve obraze, onda silikonske prajmere koristite isključivo na onom delu lica koji se masti, dok na obraze i ostatak lica nanesite prajmer koji hidrira. Pravilna upotreba prajmera može da učini vaš make-up savršenim.


Ovaj, ali i druge Sunkissed proizvode, možete naručiti na sajtu onlinekozmetika.com. Njegova cena je oko 700 dinara.

Da li koristite prajmere prilikom šminkanja?



Comments

  1. Thank you for excellent info I used to be on the lookout for this information for my
    24k gold serum

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

LOREAL Magic Retouch- Sprej za momentalno prikrivanje izrastka

Kada sam u reklami videla ovaj sprej bila sam prilično zainteresovana da ga probam s obzirom na to da se kod plavuša izrast vrlo brzo vidi i bilo šta što ga instant prekriva bilo bi od velike koristi, međutim, kupila sam potpuno drugačiju nijansu od moje boje kose.