Skip to main content

FARMASI Paleta hajlajera

Nanošenje hajlajtera je korak u šminkanju koji nikada ne preskačem. Jednostavno volim efekat svežine i blistavosti koji ovaj proizvod pruža. I mada ih imam prilično mnogo, većinu ni ne stižem da koristim, uvek se radujem novim nijansama hajlajtera.


Ova Farmasi paleta do mene je stigla pre određenog vremena i odmah sam počela redovno da je koristim jer su mi se svidele i nijanse i pigmentacija i tekstura.


Naime, dobijate tri hajlajtera čije nijanse nisu nimalo slične i to mi se dopada. Jedna nijansa je biserno-roze i ima hladniji podton. Biće savršena za zimski makeup. Druga je žuto-zlatna i ima topliji podton, dok je treća dosta tamnija i bronzana. Ona je odlična za tamniji ten ali možete da je nanosite i preko bronzera.


Sve tri nijanse ja koristim i na očima (pokretni deo kapka i unutrašnji deo oka), posebno u onim danima kada ne želim da stavim ništa osim maskare i možda malo olovke. Pružaju svežinu i otvore pogled. Odličan su izbor kada se osećate umorno i neispavano.


Tekstura im je svilenkasta ali se prilično truse. Sjaj koji ostavljaju na licu je božanstven. Zaista su vrlo intezivni i, ukoliko ih koristite za dnevnu šminku, trebalo bi da ih nanosite pažljivije i u manjoj količini.

*Hajlajter se nanosi na sam vrh jagodične kosti, nosa, iznad gornje usne i ispod obrva.


Osim što imaju divan sjaj, ovi proizvodi i lepo mirišu.

Cena palete u aktuelnom katalogu iznosi 999 dinara (pogledaj ovde).

Da li ste je probale?









Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

LOREAL Magic Retouch- Sprej za momentalno prikrivanje izrastka

Kada sam u reklami videla ovaj sprej bila sam prilično zainteresovana da ga probam s obzirom na to da se kod plavuša izrast vrlo brzo vidi i bilo šta što ga instant prekriva bilo bi od velike koristi, međutim, kupila sam potpuno drugačiju nijansu od moje boje kose.