Skip to main content

SUNKISSED - Warm nudes i Sweet berry palete

Sunkissed je prilično poboljšao kvalitet svojih makeup proizvoda. Iako je to brend prepoznatljiv prvenstveno po odličnim samopotamnjivačima, meni se sve više dopada i dekorativa. Bronzeri su proizvodi sa kojima svakako nema greške, ali posebno su mi se dopale i dve nove palete senki za oči.


Obe palete sadrže šest senki od kojih su četiri mat i dve šimeraste. Izbor nijansi je odličan i one se vrlo lepo kombinuju.

Senke imaju dobru pigmentaciju, lepo se blendaju, nadograđuju i dugotrajne su. 


Warm nude je odlična dnevna paleta. Ima jednu svetlu bež nijansu koja je dobra za setovanje kapka. Svetlija braon i narandžasta dobre su kao prelazne nijanse. Volela bih da je narandžasta malo pigmentovanija. 


Tamnija braon ima lepu pigmentaciju. Dobro se blenda, što je značajno kada su tamnije senke u pitanju. Koristeći samo ove četiri nijanse možete da napravite nekoliko makeup look-ova.


Šimeraste senke takođe imaju odličnu pigmentaciju. Dobro se kombinuju sa mat senkama. Prema mom mišljenju, ovoj paleti nedostaje jedna svetlija šimerasta nijansa.


Sweet berry paleta oduševiće svakog ko voli roze i ljubičaste tonove. Sadrži malo hladnije nijanse čiji je odabir savršen. Mat senke se odlično kombinuju. Meni se veoma dopada roze nijansa ali i svetlija braon.

Svetla šimerasta senka puna je šljokica i najbolje se nanosi prstima. Obe šimerste senke sklone su tome da se truse i zato ja prvo šminkam oči, pa tek onda nanosim korektor.

Mat senke se ne truse previše. Imaju svilenkastu teksturu i uz bazu neće se pomeriti u toku dana.

Cena obe palete je 517 dinara i možete da ih poručite na sajtu Online kozmetika (Warm nude Sweet berry).

Da li vam se dopadaju ove palete? Koja bi bila vaš izbor?







Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

LOREAL Magic Retouch- Sprej za momentalno prikrivanje izrastka

Kada sam u reklami videla ovaj sprej bila sam prilično zainteresovana da ga probam s obzirom na to da se kod plavuša izrast vrlo brzo vidi i bilo šta što ga instant prekriva bilo bi od velike koristi, međutim, kupila sam potpuno drugačiju nijansu od moje boje kose.