Skip to main content

EVELINE - Facemed+ gel za čišćenje lica, enzimski piling i mineralni piling

Pre određenog vremena prvi put sam se susrela sa proizvodima za čićenje lica brenda Eveline. Kako imam osetljivu kožu, nisam sklona tome da mnogo eksperimentišem kada su gelovi i pilinzi u pitanju. Međutim, dala sam šansu ovi proizvodima.


Gel za čišćenje lica sa aktivnim ugljem

Namenjen je svim tipovima kože kao i osetljivoj. On čisti i dezinfikuje, smanjuje nesavršenosti i poboljšava izgled i stanje kože. Takođe uklanja toksine, otvara pore i umiruje kožu.


Gel je crn i ima veoma intezivan miris, koji je prijatan ali meni ume da iziritira lice. Odnosno javi mi se pojačano crvenilo. S obzirom na to da imam osetljiviju kožu, često mi smetaju mirisi u proizvodima za lice. S tim u vezi, ukoliko imate rozaceu ili izuzetno osetljivu kožu, mislim da ovaj proizvod nije za vas.


S druge strane, on veoma lepo očisti i osveži lice. Koža bude meka i glatka. Verujem da bi bio odličan i za kombinovanu kao i masnu kožu.

Veoma mala količina neophodna je prilikom umivanja. Može da se koristi svakog dana.

Enzimski piling za čišćenje lica / suva i osetljiva koža

Enzimski piling je najnežniji piling jer prirodno ubrzava regeneraciju ćelija. Pogodan je za sve tipove i pomaže pri smanjivanju bora i čini kožu elastičnom. 


Ovaj piling obećava nežno čišćenje, smanjivanje crvenila, zaglađivanje kože i poboljšanje elastičnosti. Namenjen je potrebama suve, osetljive i koža koja je sklona pojavi crvenila i kapilara. 

Piling se nanosi dva puta nedeljno, ja praktikujem na očišćenu kožu lica. Kada se nanese, potrebno je ostaviti da stoji na licu 8-10 minuta i onda se ispere ili ukloni vlažnim tupferom. U tom smislu me podseća na masku za lice.


Nema nikakve piling čestice u sebi. Ima veoma lep miris, ne previše intezivan.

Ovaj proizvod zaista umiri kožu i učini da se crvenilo blago povuče. Čini kožu mekom, glatkom i hidriranom. 

Mineralni piling za lice / kombinovana i masna koža

Dubinski čisti kožu, kontroliše lučenje sebuma i smanjuje nesavršenosti na koži. Efikasno skida mrtvu kožu, čisti, zateže pore i stimuliše aktivnu regeneraciju epidermisa.


Preporučeno je da se koristi dva puta nedeljno tako što se nanese na kožu, zatim nežno umasira i ispere.


Ovaj proizvod ima sitne piling čestice koje omogućavaju blagi piling. S obzirom na to da nije agresivan pogodan je i za osetljivu kožu. Ja ga koristim i nemam nikakve neželjene efekte. Čak mi i veoma prija.

Da li koristite ove proizvode? 











Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

LOREAL Magic Retouch- Sprej za momentalno prikrivanje izrastka

Kada sam u reklami videla ovaj sprej bila sam prilično zainteresovana da ga probam s obzirom na to da se kod plavuša izrast vrlo brzo vidi i bilo šta što ga instant prekriva bilo bi od velike koristi, međutim, kupila sam potpuno drugačiju nijansu od moje boje kose.