Skip to main content

KOST - Puder u prahu i marker za obrve


Za Kost, italijanski brend, čula sam davno, ali nisam imala priliku da isprobam proizvode jer su bili teško dostupni. Sada asortiman ovog brenda možete da pronađete na sajtu onlinekozmetika. Ja sam odlučila da prvo isprobam puder u prahu i marker za obrve.


Puder u prahu

Proizvod dolazi u pakovanju koje je malo manje nego pakovanja drugih pudera za setovanje na koje smo navikli. Kao takvo, meni je praktično za nošenje u neseseru.


Na njemu piše prajmer ali je to ipak puder za setovanje.

Beo je ali je na licu transparentan. Sitno i fino je mleven i pod prstima svilenkast. Koža nakon njega izgleda vrlo lepo, matirano ali ne brašnjavo.


S obzirom na to da mi se koža ne masti previše, ja slične proizvode najčešće koristim za setovanje korektora. U tu svrhu ovaj puder mi je odličan.

Kada je reč o matiranju, ne mogu da kažem da će on da drži kožu dugo mat, ali to uglavnom zavisi i od pudera koji koristim. Smatram da ovakvi puderi u prahu više služe da daju tu lepu završnicu i fiksiraju šminku jer nisu previše teški. Dok bih pudere u kamenu preporučila za matiranje.


Ovaj proizvod ima prilično jak i intezivan miris.

Cena je 678 dinara i možete da ga poručiti klikom na --->> sajt.

Marker za obrve

Ukoliko nemate dlačice na nekim delovima obrva ovaj proizvod će vam se dopasti jer je izuzetno precizan i omogućava docrtavanje i popunjavanje.


Nije previše pigmentovan tako da obrve izgledaju vrlo prirodno.

Moj je u nijansi 01 light brown koja je dobra ukoliko su vam obrve svetlije. Međutim meni je ipak previše svetla i ne može da mi da efekat kakav mi je potreban.

Kada ga koristite, bukvalno imate osećaj da koristite flomaster. Ima i sličan miris.


Dugotrajan je.

S obzirom na to da sam prvi put probala jedan ovakav proizvod, čini mi se da će mi biti potrebno vreme da naučim kako da ga koristim na najbolji način.

Cena je 550 dinara i možete ga poručiti klikom na --->> sajt.

Da li koristite Kost proizvode? Koji vam se najviše dopada?


Comments

  1. Kost sminku sam koristila jos devedesetih i secam se da je bila solidna.. Olovke za oci i usne su odlicne, to je vec skorasnje iskustvo. Kristina

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

LOREAL Magic Retouch- Sprej za momentalno prikrivanje izrastka

Kada sam u reklami videla ovaj sprej bila sam prilično zainteresovana da ga probam s obzirom na to da se kod plavuša izrast vrlo brzo vidi i bilo šta što ga instant prekriva bilo bi od velike koristi, međutim, kupila sam potpuno drugačiju nijansu od moje boje kose.