Skip to main content

MAYBELLINE - FIT ME korektor

Konačno je u Srbiju stigao korektor za koji slobodno mogu da kažem da je najbolji u drogerijskom rangu. On je omiljen i mnogim inostranim jutjuberima i blogerima. Zbog čega je voljen i toliko popularan, pročitaćete u ovom postu. 


Ukoliko redovno pratite ovaj blog, verovatno ste upoznati sa tim da sam ja stalno u potrazi za dobrim korektorom jer nijedan do sada nije imao sve ono što od takvog proizvoda tražim. Naime, bilo bi savršeno kada bi korektor imao odličnu pokrivnu moć i gustinu, ali da opet nije težak, da ne isušuje predeo ispod očiju, da se ne uvlači u borice, da bude dugotrajan i da ima savršenu nijansu koja prekriva boju podočnjaka. 

Fit me je najpribližniji tom savršenom korektoru i, s tim u vezi, veoma sam zadovoljna što je opet kod nas u prodaji.



Dolazi u laganom, plastičnom pakovanju koje je nekako idealno za putovanja. Dobijate 6,8 ml proizvoda. Četkica je prilično mala ali na njoj ostaje dovoljno proizvoda za nanošenje na podočnjake.




On je srednje gustine ali veoma dobro pigmentovan. To je prvi korektor koji nakon ublendavanja ne moram ponovo da dodajem i dodatno prekrivam neka mesta. Zaista veoma dobro prekriva. Čini mi se da je to korektor sa najboljom prekrivnom moći koji možete da pronađete u drogerijama. 

Lako se nanosi i blenda.

gore nijansa 20, dole 15

Ono što mi se dopada jeste činjenica da nije suv. Obično sam navikla da gušći i pigmentovaniji korektori imaju suvlju teksturu, međutim ovaj nema. S tim u vezi pogodan je ukoliko imate dehidriranu kožu kod očiju. Takođe, verujem da bi odgovarao i zrelijoj koži.

Iako nije suv, meni ipak ume da se malo uvuče u borice tokom dana, pa i da se pomalo skine i nakon setovanja. Ipak ne mogu da kažem da nije dugotrajan i da loše izgleda na koži, samo nekako traži minimalnu korekciju, bar kada je reč o mojoj koži. Znam da mnoge devojke nemaju taj problem.



Veoma lepo posvetli deo ispod oka i osveži ceo izgled. S tim u vezi posebno je poželjan kada ste umorni ili neispavani.

Postoje, čini mi se, četiri nijanse. Ja mešam dve i tako dobijem onu koja mi trenutno najviše odgovara.



Nijansa 20 je više žuta i zaista odlična u prekrivanju "obojenih" podočnjaka. Međutim, trenutno je vrlo slična mojoj boji kože pa ne mogu da dobijem efekat posvetljivanja. Zbog toga je kombinujem sa nijansom u broju 15 koja je hladnija i ima roze podton.

Poređenja radi, nijansa 20 više je žuta nego Catrice korektor u broju 20. Takođe, Maybelline ima gušću teksturu i bolje prekrivanje od Catrica koji je isto jedan od boljih korektora na tržištu.



Ovoj korektor mi se takođe dopada zbog cene (600 din). Smatram da je ona odlična s obzirom na kvalitet ovog proizvoda. Kada je reč o ceni, uporediću ga sa Revolution korektorom koji je takođe nov na tržištu. Naime, njegova cena je 685 din, međutim dobijate duplo manje proizvoda (3,4 ml).

Smatram da je ovaj korektor definitivno najbolji koji trenutno možete da pronađete u drogerijama, pa čak i bolji od nekih mnogo skupljih i da će vam sasvim sigurno prekriti problematične podočnjake.

Savet: Ukoliko nemate izražene podočnjake, nema potrebe da koristite korektore sa većom prekrivnom moći. U drogerijama postoje ovakvi proizvodi sa laganijom formulom koji su za vas sasvim dovoljni. Pogotovo ako samo želite da osvežite pogled i taj predeo oko očiju.

Da li ste probale ovaj korektor? Kakvi su vaši utisci?





Comments

  1. Probala! Probala sve drogerijske favorite o kojima se pisalo i govorilo ali svi mi se uvlace u borice ispod ociju ( ne setujem taj deo; zaista ne mogu to da radim svakodnevno) tako da sam bas ocajna i jos uvek u potrazi zaodgovarajucim. Svi koje sam probala - Fit me, Camouflage i Age Rewind- su sjajni i preporucila bih ih svima. Imaju odlicnu teksturu i prekrivnu moc ali kod mene se svi uvlace u borice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda da to jednostavno ne može da se izbegne. :)

      Delete
  2. Slažem se sa tobom u potpunosti! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark