Skip to main content

ESSENCE My must haves senke


Essence je napravio odličan potez kada je izbacio veliki broj mono senki koje možete da kombinujete i napravite paletu kakvu želite. Meni se često dešava da mi ne odgovaraju baš sve senke iz neke palete i uvek pomislim kako bih ja bolje iskombinovala nijanse, tako da mi se ova ideja mnogo dopala.


U manju paletu, koju sam ja dobila od Essenca, mogu da stanu četiri senke, dok u veliku staje duplo više što je odlično. Još ako uzmemo u obzir da ćete u nju staviti samo one nijanse koje se vama najviše dopadaju, ovakva jedna paleta sasvim vam je dovoljna.

Napravljena je od dobre plastike, a ubacivanje senki ide prilično lako uz klik mehanizam.


Ono što je dobro kod pakovanja samih senki jeste to što imaju poklopac pa možete i samo njih da koristite ukoliko ne želite da kupujete paletu. 

Svaka senka ima 1,7g što je sasvim dobra veličina, a cena je 200 dinara.

Ukoliko uzmete ovu manju paletu od 200 dinara i četiri senke, za samo 1000 dinara dobijate željenu paletu, što je prema mom mišljenju odlično.

Kada je reč o kvalitetu, ja sam prilično zadovoljna. Pigmentacija je veoma dobra i senke se lepo blendaju. Imaju svilenkastu teksturu i ne truse se previše. Uz odgovarajući prajmer neće se pomeriti sa kapka tokom celog dana

Postoji 20 različitih nijansi.


12 want a mint? nijansa vrlo je neobična, nikada sličnu nisam imala u svojoj make-up kolekciji. Definitivno nije ona koju bih kupila kada bih sama birala, ali sam zadovoljna kako izgleda na kapcima. Koristim je za pokretni deo kapka.


08 peach-party! kako i samo ime kaže u pitanju je breskvasta nijansa sa primesama zlatne. Blago više sedefasta nego prethodna i takođe meni odlična za pokretni deo kapka.


Fenomenalna 18 black as berry nijansa na prvi pogled deluje mat, a tako i izgleda na očima iako u sebi ima malo sedefa. Veoma lepo se blenda s obzirom na to da je tamna i pigmentacija je odlična. Može da se iskoristi za različite make-up look-ove.


05 cotton candy je divna hajlajt nijansa. Ona je najviše sedefasta sa finim sitnim šljokicama i odlična je za uglove oka, ispod obrve ali i da se koristi na celom licu kao hajlajter. Neverovatno dobro otvori pogled i istakne oči.


Da sam ja birala, umesto mint nijanse dodala bih jednu koja bi mi bila odlična za pregib kapka i tako bih napravila savršenu paletu. Da li ste saglasne? :)

Kako vam se dopadaju ove senke? Da li ste ih već kupile? Koju nijansu biste mi preporučile?

*pr proizvod



Comments

  1. Sjajan post draga! Essence je napravio sjajnu paletu, kao i nijanse, a ove koje si ti odabrala su odlične, baš mi se dopadaju! Predivan smokey eye može da se napravi od ovih nijansi. :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

LOREAL Magic Retouch- Sprej za momentalno prikrivanje izrastka

Kada sam u reklami videla ovaj sprej bila sam prilično zainteresovana da ga probam s obzirom na to da se kod plavuša izrast vrlo brzo vidi i bilo šta što ga instant prekriva bilo bi od velike koristi, međutim, kupila sam potpuno drugačiju nijansu od moje boje kose.