Skip to main content

SIBERIAN WELLNESS Experalta Platinum proizvodi

Siberian Wellness proizvodi su potpuno prirodni i na bazi sibirskog bilja. Nisu testirani na životinjama i pogodni su za vegane.

Pri put sam se susrela sa ovim brendom i nisam znala šta mogu da očekujem međutim, prijatno iznenađenje usledilo je vrlo brzo.

Isprobala sam nekoliko proizvoda iz različitih linija. Ovaj put prenosim utiske o proizvodima iz Experalta Platinum linije.


Intezivno podmlađujuća dnevna krema

U pitanju je raskošna krema s unikatnom kombinacijom peptida i platina, koja ispravlja bore, vraća koži elastičnost i sjaj.

Ima vrlo laganu, gotovo vodenastu teksturu koja je izuzetno prijatna. Brzo se upija ostavljajući kožu mekom, nežnom i neverovatno hidriranom. Odlična je i da se nanese pre samog šminkanja.


Ima vrlo blag, prijatan miris. Nije mi izazvala nikakve neželjene reakcije na koži.

Krema ne sadrži parabene, mineralna ulja i veštačke boje. Za više informacija o ovom proizvodu, kliknite ovde.

Intezivno obnavljajuća noćna krema

Zasićena noćna krema s unikatnom kombinacijom koloidne platine i peptida smanjuje broj i dubinu bora i vraća koži elastičnost. Uklanja tragove umora s vaše kože koji su se nakupili tokom dana. Hrani kožu i aktivira obnavljajuće procese tokom noći.



Tekstura joj je takođe lagana, ali za nijansu je bogatija nego kod dnevne kreme. Savršeno hidrira kožu. Ujutru se budite sa zategnutom, mekom i sjajnom kožom bez masne T-zone. Dakle sve ono što želim od jednog proizvoda za negu lica.

Kada sam je prvi put isprobala, moja koža je odreagovala u vidu crvenila na maloj površini jedne strane lica, što negde i očekujem kad isprobavam nove proizvode. Međutim, nastavila sam da je koristim i sada nemam takve reakcije.


Ovaj proizvod takođe ne sadrži parabene, mineralna ulja i veštačke boje. Detaljno se informišite ovde.

Tonik-softener

Ovaj proizvod idealno završava ritual čišćenja kože: umiruje, omekšava, obnavlja i priprema za dalju negu. Štiti je od prevremenog starenja, hidrira i ujednačava. Takođe povećava efikasnost kreme i seruma. 



Definitivno je drugačiji od svih tonika koje sam do sada probala. Blago je mastan i imala sam osećaj da će dodatno da mi zamasti kožu. Međutim, koža je nakon njega je čista, hidrirana, meka, glatka, ujednačena i nije masna čak ni T-zona.

Možete da ga koristite ujutru i/ili uveče nakon umivanja a pre nanošenja kreme.


Ukoliko vas zanimaju sastojci, kliknite ovde.

Dopada mi se što kombinacija ovih proizvoda ne utiče na to da se koža masti. T zona mi, od kada ih koristim, uopšte nije masna, a imam utisak i da su se pore malo smanjile. Ono što mi se najviše dopalo od svega jeste neverovatno hidrirana, zategnuta i prirodno sjajna koža.

Da li koristite Siberian Wellness proizvode?





Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark