Skip to main content

CATRICE Noviteti jesen/zima 2019.

Ove jeseni ispoljite svoju individualnost i privucite pažnju uz pomoć Catrice noviteta!

Ovaj brend lansirao je proizvode koji će vam pomoći da zablistate i to uz samo nekoliko poteza četkom, a tu su i karmini koji će na suptilan način istaći vaše usne.

Sve novitete pronaći ćete na policama DM i Lilly drogerija, a ja ću vam, u ovom postu, predstaviti one proizvode koje sam imala priliku da isprobam.


Luminice glow paleta dolazi u prelepom pakovanju koje je savršeno i za putovanja. Sadrži tri fenomenalna proizvoda odlične pigmentacije.


Hajlajteri su sitno mleveni i daju licu veoma lep sjaj. Upravo takve hajlajtere ja najviše volim. Bronzer je jednako lep i divno izgleda na koži. Volim da ga kombinujem sa mat bronzerima. 


U ponudi postoji i paleta koja sadrži hajlajter, rumenilo i bronzer. Cena obe palete je 899 dinara.


Blush box glowing & multicolour rumenilo sadrži tri različite nijanse koje, kad se pomešaju, pružaju licu svežinu i divan suptilan sjaj. 


Rumenilo je vrlo lepo pigmentovano i dobro se blenda. Svilenkaste je teksture. Savršeno će se uklopiti uz svaki jesenji makeup look. 


Moje je u nijansi 020 It's time o'clock. Postoji još jedna nijansa 010 Dolce Vita sa toplijim tonovima. Cena rumenila je 519 dinara.


Lip glow glamourizer ruž za usne savršen je za svaki dnevni makeup look. Pružiće vašem izgledu svežinu i naglasiće vaše usne savršenom ružičastom bojom koja će na svakim usnama drugačije izgledati. Suptilni zlatni biseri ovog balzama stvaraju blistav izgled na usnama.


Karmin ima vrlo prijatnu teksturu i miris (voćni). Pruža ugodan osećaj na usnama. Definitivno je moj izbor za svaki dan.


U ponudi su tri nijanse. Moj je u nijansi 010 One gold fits all. Cena je 639 dinara.


Demi matt ruž za usne ima možda i jednu od najprijatnijih mat formula. Lepo i lako se razmazuje, ne isušuje usne, ima odličnu pigmentaciju i prilično je dugotrajan. Formula je obogaćena avokadom i maslinovim uljem te i neguje usne. Takođe ima vrlo prijatan miris.


Dolazi u 10 različitih nijansi. Moja je 09 Forbidden Mauve. Cena je 519 dinara.

Da li ste probale Catrice novitete? Kakvi su vaši utisci? 






Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark