Skip to main content

SEPHORA - Vivid Earth palete

Sephora Vivid Earth palete inspirisane su bogatstvom zemlje i njenim živim bojama i nude mogućnost kreiranja različitih makeup look-ova.

Kolekcija sadrži dve palete za lice (Pink minerals i Orange ground) i dve palete za oči (Canyon ground i Wild nature).


Vivid Earth Wild nature paleta sastoji se od sedam senki za oči i jednog praškastog prajmera. Četiri senke su mat, a tri su sedefaste. Sve senke imaju odličnu pigmentaciju.


Paleta sadrži zemljane, tople tonove i kao takva savršena je za dnevnu šminku. Njome možete kreirati prirodniji izgled, ali takođe, koristeći tamnije nijanse, dobiti intezivniji makeup look.


Nijansa Essential odlična je za setovanje celog kapka, dok je Ground savršena za pregib. Seeds i Rustic su vrlo slične nijanse koje ja nanosim u spoljašnjim uglovima oka ili ih koristim kao ajlajner. Element senka je u nijansi starog zlata i fanstastično izgleda na očima. Wild i Culture takođe imaju zalatni odsjaj i odlično su pigmentovane.


Senke su izuzetno postojane. Naravno uvek preporučujem da na kapak stavite prajmer kako biste bili sigurni da će vaša šminka ostati na mestu tokom celog dana.

Proizvod je veganski, nije testiran na životinjama i ne sadrži gluten.


Vivid Earth Orange ground paleta za lice sadrži dva rumenila, hajlajter i bronzer koji su savršeni za postizanje svežeg izgleda.

Rumenila su prilično pigmentovana, stoga je potrebno pažljivije nanošenje. Međutim, dobro se blendaju tako da nećete imati fleke čak i ako preterate. Naravno, uvek možete preći sunđerom kojim ste nanosili puder i tako skinuti višak.


Nijanse su prelepe. Rice je mirnija varijanta za samo blago naglašavanje jagodica, dok je Dusk intezivnija nijansa koja mi je savršena za letnji period.

Nijansa bronzera je prilično topla i nije previše tamna te verujem da bi odgovarala i osobama sa svetlijim tenom, iako je preporučena srednjim do tamnijim tonovima kože. Pružiće lep, blago osunčan izgled. Dopada mi se što je mat. Lako se nanosi i lepo se blenda.


Hajlajter dolazi u zlatnoj nijansi koja licu daje veoma lep, ne previše intezivan sjaj. Kao takav odličan je za dnevnu šminku.

Svi proizvodi imaju svilenkastu teksturu i na licu ne izgledaju brašnjavo.

Pakovanje obe palete je na magnet i to mi se veoma dopada jer je praktično, pogotovo za putovanja.

Kako vam se dopadaju ovi proizvodi?








Comments

  1. Odlični proizvodi,više mi se dopada paleta za lice! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark