Skip to main content

Golden Rose NUDE LOOK

Golden Rose je ovog leta predstavio Nude look kolekciju koja nas je potpuno osvojila prvo svojim pakovanjem, a onda i divnim nijansama i tekturama samih proizvoda.


U ovoj kolekciji imate sve što vam je nephodno za dnevnu šminku i postizanje nežnog i prirodnog izgleda. 


Tonirana hidratantna krema dolazi u tri nijanse (moja je 02 medium tint). Pruža zdrav i svež izgled. Ima veoma laganu teksturu, lepo se nanosi i blenda. Prekrivna moć joj je slaba, što i očekujem od ovakvih proizvoda, ali lepo ujednači ten. Odlična je ukoliko morate da prekrijete neke sitne nepravilnosti i ako volite "no makeup" makeup. Nije previše postojana. Ima SPF 25.
Njena cena je 779 dinara.


Mat senka (03 karamel nude) savršena je za pregib. Dopada mi se njena tekstura. Lepo se blenda i dobro je pigmentovana. Njome postižete prirodan izgled. 
Osim mat senke, u ovoj kolekciji nalaze se i dve sedefaste.
Njihova cena je 413 dinara.


Baked Trio Face Powder jeste proizvod koji mi je odmah privukao pažnju. Sadrži bronzer, rumenilo i hajlajter. Sve tri nijanse su veoma lepe i zaista pružaju prirodan i svež izgled. Hajlajter mi je favorit. Odlično je pigmentovan i divno izgleda na licu. Bronzer i rumenilo su slabije pigmentovani.
Cena ovog proizvoda je 1028 dinara.

Kolekcija sadrži još dva praškasta proizvoda za lice - Sheer Baked puder i Face Baked rumenilo.


Olovka za konturisanje dolazi u jednoj nijansi koja je malo toplija i svetlija. Mislim da bi bila savršena za devojke sa svetlijim tenom. Vrlo lako se blenda. To čak možete da uradite i prstima. Ukoliko ste početnik u kremastom konturisanju ili jednostavno volite prirodniji izgled, ovo je dobar proizvod za vas.
Njena cena je 248 dinara.

U gotovo istom pakovanju pronaći ćete i olovku za hajlajtovanje kao i onu koja pokriva nepravilnosti.


Perfect matte karmin (nijansa 02 peachy nude)
Na prvi pogled, ova nijansa mi se nije previše dopala, međutim bila sam oduševljena kada sam karmin nanela na usne. Nekako daje celom licu svežinu. Zaista je savršen proizvod za postizanje prirodnog izgleda. Tekstura je odlična. Vrlo je prijatan na usnama. Ima prirodnu mat završnicu, nije suv, niti ističe suve delove. Skida se gotovo neprimetno. 
Pored ove postoje još dve nijanse.
Cena je 315 dinara. 


Osim klasičnog mat karmina, pronaći ćete i mat tečni karmin i sjaj za usne, koje svakako planiram da isprobam kao i kremasti ruž u olovci. Svi proizvodi dolaze u vrlo lepim nude nijansama.

Maskara mi se dopala već pri prvom nanošenju. Naime ona obećava volumen ali i lepo podigne i produži trepavice. Ne preslikava se, ne razmazuje se i prilično je postojana. 
Njena cena je 267 dinara.


Lak za nokte dolazi u četiri nijanse. Moja je 02 pinky nude koja je savršena. Takve nijanse najviše volim.
Dobro je pigmentovan i prilično dugotrajan. U pitanju je kvalitet na koji sam navikla kada su lakovi ovog brenda u pitanju.

Cena laka je 141 dinar.

Da li vam se dopada ova kolekcija?







Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark