Skip to main content

SUNKISSED Love n blush i Cosmic stars palete

Ukoliko ste ljubitelji rumenila i glitera, nećete odoleti novim Sunkissed paletama. Osim prelepog pakovanja, pažnju će vam privući i divne nijanse, a kasnije ćete zavoleti i sam kvalitet proizvoda.


U Love n blush paleti dobijate jedan hajaljter i pet rumenila od kojih su dva svetlucava a tri mat. Rumenila dolaze u hladnijim i toplijim nijansama te mogu da se kombinuju uz različite makeup look-ove i da zadovolje svačiji ukus. Takođe, možete da mešate nijanse kao što ja to radim u ovom letnjem periodu. Zimi mi se više dopadaju mat formule, dok leti volim i da rumenilo ima sjaj.


Hajlajter dolazi u šampanj nijansi i ima malo krupnije šljokice. Veoma lepo izgleda na licu a možete da ga nanosite i preko mat rumenila.


Peach Suprise i Amour Rouge rumenila su sedefasta. Pružaju svež izgled i divno naglase jagodice. Peach Suprise je toplijeg podtona i u pitanju je nijansa koju do sada nisam imala u svojoj makeup kolekciji te mi se posebno dopada. 


Coral Crush je najintezivnije rumenilo i pažljivo ga nanosim iako se odlično blenda i ne ostavlja fleke. Preostale dve nijanse hladnijeg su podtona i čini mi se savršene za jesenju šminku. Odlično će se kombinovati sa tamnijim karminima.


Svi proizvodi su dobro pigmentovi i vrlo lepo se nanose. 
*Koristite rastresitiju četkicu i uvek otresite višak!

Cena ove palete je 952 dinara na sajtu Online kozmetika (pogledaj ovde).

Paleta Comic stars sadrži pet glitera i jedan kremasti hajlajter.


Hajljater ima savršenu teksturu. Jednostavno se nanosi na lice i vrlo lako se ublenda prstima. Pruži divan sjaj i odličan je za dnevnu šminku. 


Takođe, ovaj proizvod može da posluži kao dobra baza za praškaste hajlajtere.


Gliteri dolaze u veoma zanimljivim nijansama. Moja omiljena je Asteroid, dok je Supernova ona koja se možda najbolje kombinuje sa drugim senkama.


U paleti dobijate i srebrnu i zlatnu nijansu koje su uvek neophodne za različite makeup look-ove.

Dopadaju mi se kvalitet i tekstura glitera. Možete da ih nanosite prstima ili sintetičkom pljosnatom četkom. Jedino morate da stavite neku bazu na kapak kako bi se oni zalepili.


S obzirom na to da se truse prilikom nanošenja, ja ipak prvo našminkam oči, pa tek onda nanosim proizvode na ostatak lica. Jednostavno morate da uklonite vlažnom maramicom šljokice pre nego što nanesete puder i korektor. Takođe i samo skidanje nije lako. Odnosno imajte na umu da ćete šljokice imati svuda po licu.

Cena ove palete je 952,50 dinara i možete da je poručite ovde.

Da li vam se dopadaju ovi proizvodi?




Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark