Skip to main content

BIMASK biljno-mineralna maska

Bimask je nastao davne 1972. godine a i danas se pravi po originalnoj recepturi. Može da se pohvali 100 odsto prirodnim sastavom bez konzervansa. Efikasno se bori protiv zapaljenskih procesa na koži (mitiseri, bubuljice, akne, čirevi), uklanja prekomernu masnoću i normalizuje rad žlezda zaduženih za njeno stvaranje.

Osim na licu, ovu masku možete da koristite i na kosi. Tačnije ona uspešno smiruje iritaciju kože glave uzrokovanu suvišnom masnoćom i seboreičnim naslagama, sprečava prekovremeno opadanje kose vraćajući joj volumen i zdrav izgled. Takođe, može da se koristi i na telu.


U pakovanju dobijate 10 kesica po 5 grama. Jedna kesica bi trebalo da bude dovoljna za jedno nanošenje na lice, vrat i dekolte ili na kosu.

Koristi se tako što se sadržaj kesice pomeša sa pet kašičića ključale vode i promeša dok se ne napravi ujednačena masa. Prohlađena maska se nanese mekom četkom ili prstima na lice (izbegava se predeo oko usana i očiju). Ostavi se da deluje oko pola sata, tačnije dok se potpuno ne osuši, a onda se ukloni mlakom vodom.

Kada je reč o kosi, sadržaj kesice se izmeša sa jednom dozom neutralnog šampona (oko 25ml). Kosa se pere na uobičajan način. Prilikom drugog šamponiranja potrebno je masirati kožu glave nešto duže i snažnije. Nakon toga se kosa ispere mlakom vodom.


Ono po čemu je karakterističan ovaj proizvod jeste veoma intezivan miris bilja koji meni nije najprijatniji. S obzirom na to da se on zadržava i neko vreme nakon uklanjanja maske, preporučujem vam da je nanosite uveče, pred spavanje.

Kada sam prvi put isprobavala Bimask, nanela sam ga samo na T zonu koja mi se masti i na kojoj imam mitisere. Nisam htela da rizikujem sa ostatkom lica s obzirom na to da mi je koža na obrazima osetljiva, suvlja i sklona iritacijama. Ispostavilo se da nisam pogrešila.


Naime, nakon uklanjanja ove maske koža bude blago crvena i upravo zbog toga odlučila sam da je i dalje ne nanosim na obraze. Crvenilo ne traje dugo i u suštini to je normalna pojava, a koža nakon ove maske nije iritirana niti isušena. Dakle, ukoliko vam koža nije osetljiva, masku bez problema možete da nanosite na celo lice.

Nakon uklanjanja maske potrebno je da nanesete proizvode za negu koje inače koristite.

Važno je da napomenem da masku treba da nanesete u tanjem sloju. U debljem sloju mene prilično iritira kada se osuši i izazove mi jače crvenilo. Manje od pola kesice meni je dovoljno za T zonu, tako da imajte to na umu ukoliko ne planirate da je nanosite na celo lice.


Kada je reč o nekim značajnijim rezultatima, ja ih za sada nisam primetila. Nisu mi smanjene pore niti mi je ova maska regulisala lučenje sebuma. Jedino što sam primetila jeste da tog momenta lepo očisti lice, učini ga glatkim i mekim. Naravno nastaviću da je koristim u narednom periodu i svoje konačne utiske podeliću na Instagramu.

Masku nisam koristila na kosi niti na telu.

Ovaj proizvod možete da pronađete u Lilly drogerijama i na sajtu nonstopshop.rs.

Da li ste probale Bimask? Kakvi su vaši utsci?







Comments

  1. Izgleda jako zanimljivo. Vjerovatno bi bila pogodna za moju masnu kozu. Od sad je na listi za kupovinu. 😊

    jaatotako.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark