Skip to main content

INGRID Paleta za konturisanje - kremasti proizvodi

Ne treba da budete šminker da biste znali da konturišete kremastim proizvodima. Potrebno je samo da vežbate koristeći one koji su laki za rad. Da bi bili jednostavni za rad, proizvodi moraju da budu dovoljno pigmentovani, dakle ne previše i laki za blendanje.

Te kriterijume ispunjava Ingrid paleta za konturisanje. U njoj se nalazi tamniji puder kojim konturišete, odnosno definišete određene delove lice, svetliji puder kojim posvetljujete i kremasti hajlajter.


Pigmentacija je srednja i ne postoji mogućnost da mnogo pogrešite. Postepeno dodajete proizvod za veći intezitet. Na taj način dobićete najprirodniji izgled i najbolji efekat.

Proizvodi se lako nanose i blendaju što ih čini veoma lakim za rad. Samo konturisanje ne oduzima mnogo vremena. Nisu teški na licu i odlično se kombinuju sa praškastim proizvodima. Nema fleka niti blatnjavog izgleda.

Za nanošenje i blendanje možete da koristite sintetičke četke, blendere (sunđere) ili prste. Ja kombinujem četke i sunđere, a prstima nekada nanosim hajlajter.


Kako je ja koristim?

Svetliji puder stavljam ispod oka (samo u posebnim prilikama) u obliku trougla, na vrh nosa, na bradu i između jagodične i vilične kosti kada želim jače konture. Uglavnom koristim sunđer i ponekad četku za korektor kada mi je potrebna veća preciznost (vrh nosa).

Tamniji puder nanosim ispod jagodične kosti, na viličnu kost, na vrh čela, duž nosa (obe strane) kako bih ga vizuelno suzila i nekad ispod donje usne kako bih je povećala. Ovaj proizvod uglavnom prvo nanesem ovalnom četkicom i onda blendam sunđerom.

Hajlajter nanosim ili sunđerom ili prstima na sam vrh jagodične kosti, nosa i brade.


Koristeći kremaste proizvode dobijate prirodan izgled. S tim u vezi oni su savršeni za dnevnu šminku, ali i za sve one koji ne vole izražene konture već samo blago naglašavanje crta lica. Možete da ih koristite i kao bazu za praškaste proizvode. Na taj način dobijate veći intezitet i još više izražene konture. Ja često uradim kremaste konture a onda samo dodam bronzer u kamenu.

Tamniji puder dolazi u nijansi sa malo hladnijim podtonom ali rekla bih da je ova paleta pogodna za svaki ten. Takođe, kremasti proizvodi najviše odgovaraju suvljoj ili normalnoj koži ali, uz setovanje, mogu da ih koriste i ostali tipovi kože.

Cena ove palete na sajtu kozmetikaiparfemi.rs iznosi 769 dinara i možete da je pogledate i poručite ovde.

Kako vam se dopada? Da li ste je probali? Da li kremasto konturišete?






Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark