Skip to main content

SUNKISSED - Mega long maskara i Glow baby tečni hajlajter

Ukoliko volite prirodniji izgled, šminku koja nije previše napadna, onda je za vas pravi izbor tečni hajlajter. On će osvežiti izgled, pružiti lep sjaj vašem tenu i blago naglasiti jagodice.


Sunkissed Glow baby hajlajter savršen je za postizanje prirodnog izgleda. Biserna nijansa koju ja imam, a koja se blago presijava i na roze, zaista daje svežinu. Proizvod nije previše pigmentovan niti gust tako da može vrlo lepo da se nanese i lako izblenda, što je posebno važno ukoliko želimo da postignemo prirodniji izgled.

Sadrži veoma sitne šljokice, a intezitet možemo da povećamo dodavanjem proizvoda.

Hajlajter je smešten u pakovanje koje je slično tečnim korektorima ili sjajevima. Četkica je vrlo precizna i samim tim savršena za nanošenje na vrh nosa kao i u uglovima očiju. 


Kada koristite ovakve proizvode, veoma je važno da ih nanosite pre bilo kakvih praškastih proizvoda (bronzera, hajlajtera, rumenila, pudera za setovanje). U suprotnom nećete moći da ih lepo rasporedite i ostaće vam fleke po licu. To važi i za sve druge tečne proizvode. Oni se nikako ne stavljaju nakon praškastih.

Ovaj proizvod može da posluži i kao odlična baza za neki hajlajter u kamenu u sličnoj nijansi. Time ćete povećati intezitet vašeg hajlajtera, ali i učiniti ga dugotrajnijim.


Takođe, ovaj proizvod možete da nanosite i preko karmina kako biste mu dali sjaj. To posebno preporučujem ukoliko radite ombre efekat. Ako tečni hajlajter nanesete na središnji deo usana, učinićete da one izgledaju punije.

Još jedan novitet stiže od brenda Sunkissed. U pitanju je Mega long maskara. Ona je neobična zbog toga što u sebi ima dlačice. 


Nisam se do sada susretala sa sličnim proizvodima. Ono što bih vam svakako preporučila, kada su ovakve maskare u pitanju, jeste da ih pažljivo nanosite. Naime može da se desi da vam neka dlačica upadne u oko.

Maskara inače nije previše vlažna. Ne preslikava mi se niti na donji niti na gornji kapak. Takođe, dlačice ne padaju po licu, što je vrlo neočekivano. Kada se zalepe za trepavice, ne mrdaju.


Međutim, efekat nije onakav kakav sam ja očekivala. Ne vidim preteranu razliku kada je koristim samostalno. Bolje rezultate dobijam kada je kombinujem sa drugim maskarama, odnosno kada nju koristim kao završni sloj.

Dopada mi se to što ne slepljuje trepavice i to što se osuši i ne razmazuje u toku dana.

Ovu maskaru, kao i druge Sunkissed proizvode, možete da poručite na sajtu onlinekozmetika.com. Njena cena je 517 dinara.

Cena hajlajtera je takođe 517 dinara i njega možete da poručite ovde.

Kako vam se čine ovi proizvodi? Da li ste ih probali?







Comments

  1. Jos uvek nisam nista koristila od ovog brenda,hajlajter mi je zanimljiv.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark