Skip to main content

NUDE LOVE! Farmasi mat tečni karmin, olovka za usne i lak za nokte

Nude nijanse za mene su uvek najbolji izbor i sa njima jednostavno nema greške. Odlične su i za dan, kada želim da izgledam sveže, ali se savršeno kombinuju i kada je u pitanju večernja i jača šminka.

Nedavno sam dobila tri Farmasi proizvoda u vrlo sličnim nude nijansama. U pitanju su karmin, olovka za usne ali i lak za nokte koji upotpuni ceo izgled.


Farmasi mat tečni karmin dolazi u prelepoj nijansi (01) koja vuče na roze. Obično su nude nijanse više tople i braonkaste, međutim ova je zaista savršena i veoma mi se dopada kako izgleda na mojim usnama.

Karmin nije previše tečan, lepo se nanosi i raspoređuje. Kada se osuši, ne mrda sa usana.


Na početku imam osećaj da mi je malo suv, međutim kasnije ga gotovo i ne osetim.

Dugotrajan je. Skidaće vam se ukoliko konzumirate masniju hranu, kao i svi drugi mat karmini.


Ne isušuje mi dodatno usne!

*Savet: Pre nanošenja mat karmina, uvek uradite blagi piling i hidrirajte usne. Karmin će se lepše naneti i duže će trajati.

Olovka za usne nije proizvod koji ja koristim svakodnevno. Smatram da mi nije neophodna, posebno kada nanosim mat karmine. Međutim, ukoliko želite da radite ombre lips ili pravite efekat punijih usana, olovke su vam neophodne.


Ovaj Lip liner u nijansi 201 odlično se kombinuje sa gorepomenutim karminom. Posebno mi se dopada kada ga stavljam nakon karmina kako bih pojačala i naglasila ivice.

Olovka nije ni previše meka ali ni tvrda. Prema mom mišljenju ta formula je najbolja kada su u pitanju ovakvi proizvodi. Dozvoljava vam da lako iscrtate usne, ali vam se neće razmazivati.


Njena cena u trenutnom katalogu je 229 dinara. OVDE pogledajte sve nijanse.

Kada su lakovi za nokte u pitanju, ja najviše volim nude nijanse. Smatram da one veoma lepo izgledaju na dugim noktima. Ruke deluju negovano, a nokti uredno kada koristite nude boje.


Upravo je takva i nijansa ballerina

Lak nije previše gust, dva sloja biće vam neophodna za potpunu prekrivenost. Četkica je veća tako da je samo nanošenje brže i lakše.

Iako proizvođač obećava da će lak da traje sedam dana na noktima, meni je počeo da se skida posle nekoliko dana. Ipak mislim da to zavisi i od vaših dnevnih aktivnost, odnosno koliko su vam ruke u vodi kao i kakvog su vam kvaliteta nokti. Neki nokti na desnoj ruci često mi se listaju, tako da mi svaki lak na njima uvek kraće traje.


Sve nijanse pogledajte ovde.

Kako vam se dopadaju ovi proizvodi? Da li ih koristite?











Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark