Skip to main content

SPREMNA ZA SAVRŠEN SELFI! Sunkissed Ultra dark pena za sampotamnjivanje, prajmer za telo i rukavica za nanošenje

Sunkissed pena je definitivno moj omiljeni proizvod za samopotamnjivanje. Osim što vam da divnu nijansu koja traje nekoliko dana, ne ostavlja fleke po telu, skida se ravnomerno i nema neprijatan miris, jedna bočica može da vam traje zaista dugo. Pre nego što sam počela da je koristim, slušala sam mnoge pozitivne komentare a onda sam se i lično uverila u to koliko je ovaj proizvod odličan.


Vrlo brzo je usledila želja i da isprobam još neke proizvode kada je ovaj brend u pitanju. S tim u vezi, danas ćete čitati utiske i o prajmeru za telo, kao i rukavici za nanošenje proizvoda za samopotamnjivanje. Ali prvo želim da vam prenesem svoje iskustvo sa najnovijom penom, odnosno ultra dark nijansom koju odnedavno možete da kupite kod nas.


Osim što je u pitanju tamnija nijansa od one koju imam, ova pena se razlikuje i po tome što je, kako proizvođač navodi, stvorena za savršen selfi. Naime, ona pomaže da boja vašeg tena bude intezivnija pod svetlima kamere, odnosno čini vaš ten lepšim i predivno bronzanim.


Formula je lagana, lako se nanosi i raspoređuje. Vrlo brzo se osuši. Upija se odmah ne ostavljajući kožu lepljivom. Odlično je to što je pena tamna tako da odmah vidite gde ste naneli proizvod i gotovo da ne postoji mogućnost da imate fleke (naravno morate svuda i ravnomerno da je nanesete). Daje vam tamniji ten istog momenta koji traje nekoliko dana.

Proces samopotamnjivanja završen je nakon 4-6 sati. Bolju boju dobijate ako je ostavite da stoji čitavu noć, pa se ujutru istuširate. Ne bih vam preporučila da nakon nanošenja ovog proizvoda idete negde jer, prema mom mišljenju, boja ipak treba prvo da se ispere. S tim u vezi ja preporučujem da penu nanosite pre spavanja. Nakon što se završi proces samopotamnjivanja, istuširajte se kao i obično ali bez upotrebe pilinga i nekih agresivnih kupki. Voda će vam biti obojena ali to je normalno jer skidate sa površine kože tamnu penu koju ste naneli. Iako vam se činilo da je pena pretamna i da će vam možda ostati neke fleke, nakon tuširanja tek dobijate predivan ten i, verujte mi, nema fleka. 


Boja traje nekoliko dana. Skida se ravnomerno, ne ostaju fleke. Ukoliko želite tamniju nijansu, možete proces nanošenja pene da ponovite dan za danom. Samo je važno da ne preterujete u količini, pogotovo prilikom nanošenja. Bolje prvo uzmite manje proizvoda pa onda dodajte ukoliko smatrate da je neophodno.

Ukoliko dobro isperete boju, neće vam ostaviti fleke po garderobi.

Nijansa ultra dark je dosta tamnija i rekla bih toplija nego dark. Trebalo bi da budete pažljiviji prilikom nanošenja. Pre bih je preporučila za nekog ko nije mnogo svetao.

Pene mi nisu izazvale nikakve iritacije.

Cena na sajtu onlinekozmetika je oko 1100 dinara. Tu možete da pogledate i druge Sunkissed proizvode.

Prajmer za telo formulisan je mešavinom voćnih AHA kiselina, koje su poznate po tome da pružaju nežan hemijski piling i ostavljaju kožu mekom i glatkom.


Nanosi se pre proizvoda za samopotamnjivanje kako bi uklonili mrtve ćelije kože i pripremili je za duže trajanje boje. 

Proizvod se nanese na kožu, ostavi kratko da deluje a onda se umasira i na kraju ispere. Prajmer sadrži sitne piling čestice. Nije agresivan.

Koža nakon njega je meka, glatka i hidrirana i proizvod se lepše nanosi. Prema mom mišljenju, bilo koja vrsta pilinga neophodna je pre nanošenja proizvoda za samopotamnjivanje.

Osim kao prajmer, ovaj proizvod se koristi i kao skidač viška boje i uklanjanje eventualnih fleka sa ruku. Preporučujem ga ukoliko koristite tamnije samopotamnjivače ili ako ne želite da koristite zaštitnu rukavicu.

Njegova cena je 575 dinara i možete da ga naručite --- ovde


Sunkissed rukavica odlična je za brzo, efikasno i ravnomerno nanošenje samopotamnjivača. Svakako bolje nanosi proizvod i na sve one nezgodne delove kao što su zglobovi. 


Ona je savršena jer nećete uprljati dlanove. Bukvalno ćete proizvod naneti kao profesionalac.

Rukavica ima dve strane. Proizvod se aplicira stranom koja je poput somota, nežna i meka. Kod ove rukavice ona je bele boje ali i deblja nego mint strana.



Trebalo bi da je operete vodom i nekim blažim sredstvom nakon svake upotrebe. Takođe možete da je perete i u mašini na 30 stepeni.

Cena ove rukavice je oko 650 dinara. Pogledaj ovde!

Da li ste probale ove proizvode? Pišite mi utiske!














Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark